DAGENS IHERB

Nå er det lenge siden forrige iHerb-pakke.
I dag kom det endelig en igjen :grin: Juhu!
Jeg får ofte mange spørsmål om iHerb. Les gjenre min guide her.



Dagens pakke inneholdt:
Chocolove sjokolade med mandel og havsalt
Denne har dere hørt om før. En gjenganger hos meg, denne er bare fantastisk god!
Chocolove med kirsebær og mandler
Jeg er generelt stor fan av chocolove sjokoladene og de er sjeldent på lager hos iHerb. Denne gangen hadde de flere varianter inne og jeg måtte kjøpe flere smaker.
Five spice krydder
Økologisk krydder med smak av lakris og mye annet godt. En klassiker på kylling.
Spicy steak krydder
Økologisk krydder med blant annet chili, sennep og koriander. Godt på det meste.
Kokossmør
Kokosfett er veldig sunt og ikke minst godt. Det har en søtlig smak som passer perfekt i bakst.
Stevia tyggis
Tyggegummi søtet med stevia i smaken kanel.

Ha en fortsatt god tirsdag!

Kristine

17 kommentarer

Siste innlegg