PUSENE & GRESK YOGHURT


Flere av dere har spurt om hvordan det går med Spera og Mildred. 
Pusene har det veldig bra
For tiden er de litt grettene på matmor fordi det regner så mye. På formiddagen pleier de å mjaue foran inngangsdøren for å si at de vil ut. Jeg har nemlig ikke katteluke. Når jeg åpner døren og de ser at det regner, snur de seg mot meg og lager masse lyder. Pusene vil at mamma, altså undertegnede, skal fjerne regnet! Det går heldigvis ikke mange minuttene før de gir seg og vil ha kos isteden. Det kan jeg i hvert fall gjøre noe med.


Akkurat nå ligger de godt inntil hverandre i sengen og sover.
Naturligvis ligger de også i sengen når jeg sover. Spera pleier å ligge inntil brystet mitt, mens Mildred legger seg i fotenden.
De er så herlige!



Jeg testet Tine gresk yoghurt 14 i dag.
Da jeg først fant den på butikken, måtte jeg kjøpe begge smakene; Mango og pasjonsfrukt, og Blåbær og acai.
Et beger inneholder omtrent nitti kalorier og godt med protein. Den er sukkerfri og har en fyldig konsistens.
Smaken minner en del om Skyr.
Personlig synes jeg mango-versjonen var litt tam, men blåbærsmaken likte jeg virkelig godt. Denne slår Skyr!  
Jeg likte også godt at de inneholder en del biter av frukt, som gir litt tyggemotstand og en friskere smak.
Blåbærsmaken kommer jeg desidert til å kjøpe igjen. Perfekt som et lite mellommåltid med frukt / bær og nøtter.

Nå skal jeg ta meg en bakerunde og deretter komme meg videre på tacofredag.
Dette blir en bra kveld!
God helg dere :grin:

Kristine

23 kommentarer

Siste innlegg