VIL DU HA ET SUSHI SETT?

Som dere allerede vet er sushi min store favoritt.
Jeg tror faktisk det er det beste jeg vet av spiselige midler. Alt for mye av lønnen min går med på sushi! Nå har jeg satt meg et lite mål om å kjøpe mindre sushi og heller lage hjemme. Jeg har gjort det et par ganger tidligere og det er langt fra så avansert som jeg trodde. Og det blir jo så godt!



Uansett. I dag gir jeg bort et sushi-sett i samarbeid med GodFisk.
Settet inneholder et sushi hefte med oppskrifter, en t-skjorte, to spisepinner, to spisepinner for de som ikke er så flinke til å bruke spisepinner (som meg), en sushi matte og et handlenett. Med andre ord; her får du alt du trenger til å lage sushi!
Alt du trenger å gjøre for å bli med i trekningen, er å legge igjen en kommentar under.
Husk å legge igjen epostadressen din.
Jeg trekker en vinner mandag kveld.

Vinneren er trukket.
Det ble Jenny.
Gratulerer. Jeg har sendt deg mail.

Ha en fortsatt god lørdag da dere.
Nyt resten av helgen :grin:

Kristine  

88 kommentarer

Siste innlegg