KONTORDAG

Dagen i dag har for det meste bestått av jobb, jobb og mer jobb.
Fordelen, og til tider ulempen, med å være sin egen sjef, er at jeg er ganske fleksibel med tiden og når jeg jobber. Da jeg ikke har hatt tid til å jobbe så mye de siste to dagene, har jeg da måtte ta deg igjen i dag.
Og det er i grunn helt greit. Jeg stortrives med jobben min :grin: Å jobbe som online coach og å ha muligheten til å hjelpe andre med å få et bedre liv, er utrolig givende! Jeg rett og slett elsker det!
Spera derimot, hun blir litt irritert når jeg er opptatt med jobb mer enn åtte timer i strekk. Da begynner hun å kreve oppmerksomheten min.



Mamma! Mamma! Ser du meg ikke? Jeg vil kose.


Joda, jeg ser deg lille venn. Få en suss.


Jippi! Da setter jeg meg på fange ditt. Du trenger en arbeidspause.

Ja, omtrent sånn foregår det når hun ikke har fått oppmerksomheten på en stund.
Jeg har ikke hjerte til å ignorere henne heller og ender alltid opp med en kosepause. Hun er jo så skjønn!


Sjokoladekokoskrem er blitt en hit i bloggverden.
Det var vel i grunn Christina Strøm Fjære som var først ute med denne oppskriften. Siden jeg så den på hennes insagramprofil, har jeg laget kremen flere ganger i uken. Utrolig god og mektig.
Jeg har gjort min egen lille vri. Her er hvordan jeg lager sjokoladekokoskrem:
I en bolle har du 1/2 boks kokosmelk som har stått i kjøleskapet slik at du får med deg den tykke kokoskremen på toppen av boksen. Bland så i 1 ss sukringold, 20 g mocca-protein, 3 ss kakaopulver, 1 ss kaffe (kan sløyfes) og 1 -2 ss smeltet kokossmør, eventuelt vanlig smør (kan sløyfes). Server og nyt!

Nå får jeg fortsette med middagen, jeg får nemlig middagsbesøk.
Ha en riktig god lillelørdag. Halvveis til helg :grin:

Kristine

12 kommentarer
    1. Miranda:
      Kattene er jo mine babyser. Hihi… Jeg er nok en overbeskyttende mamma 😉
      Tusen takk for en super herlig kommentar.
      Ha en god torsdag 🙂

    2. Det er så koselig med sosiale dyr! Har selv tre hunder og har jeg sittet for lenge med skolearbeid eller jobb kommer de og maser om oppmerksomhet og vil opp i fanget 🙂

    3. Åååååå sååå herlige bilder! Så godt å se så gode bilder av deg og kattene dine😊!!! Jeg bare elsker katter, er så utrolig gla i de🐈🐾🐾🐾! Håper det går bra med deg! Ønsker deg en veldig fin torsdag😊 hilsen trofast leser😀

    4. Mener du at vi skal ta hele den stive delen etter kokosmelken har stått i kjøleskapet? For det er jo bare øverste del som blir stiv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg