SMAK FOR ALLE

Jeg var som nevnt på Smak For alle messen i Lillestrøm i går. Mange stands, smaksprøver og hyggelige mennesker.
PØ var også med. Vi er begge matnerder og storkoste oss der!


Philips inviterte meg til presentasjonen av deres nye konsept Restaurant Hjemmet.
De har laget en rapport om norske matforbrukeres kjøkkenvaner, som viser at flere og flere av oss liker å lage mat hjemme og at vi henter mye inspirasjon fra omverden til å dyrke matkunsten i våre hjem.
Restaurant Hjemmet og produktene til Philips skal være med å gjøre kjøkkenet vårt til vår egen restaurant hjemme, på den enkleste måten.


Vi fikk se Ina fra bloggen Mat På Bordet, demonstrere flere av produktene.
En stavmikser, en sopumaker og en juice maskin. Vi fikk også masse deilige smaksprøver. 
Ina laget bland annet en utrolig god gresskarsuppe med kokosmelk. Den skal jeg prøve meg på selv!

Som blogger var jeg så heldig å få med meg en goodiebag som blant annet inneholdt denne stavmikseren og vinglass.
Jeg elsker nye kjøkkenprodukter, så denne skal få kjørt seg i dag!
Juice maskinen falt jeg pladask for da Ina demonstrerte den. Enkelt i bruk, pent design og rask rengjøring. Det spørs om ikke den dukker opp i mitt kjøkken snart!


Pascal hadde også stand på messen og jeg endte naturligvis opp med diverse trøfler og makroner.
Han er guden av godtebiter!
Det er faktisk første gangen jeg har smakt noen av produktene han. Du kan tro jeg satt og gomlet og ‘mmm’et’ i bilen på vei hjem!
En real smaksopplevelse!

Nå skal jeg jobbe et par timer før resten av søndagen skal nytes på hellig måte.
Ha en riktig så god dag :grin:

Kristine

15 kommentarer
    1. Åse:
      For en helt fantastisk kommentar Åse. Tusen hjertelig takk. Blir helt stum her jeg sitter. Du er utrolig god. Stor klem tilbake 🙂

    2. Ingrid:
      Ja, det var kjempe gøy. Har allerede testet den ut og er veldig fornøyd.
      Tusen takk for herlige ord. God søndag videre 🙂

    3. Du er bare helt nydelig og et veldig herlig mennesker. Den mannen som får deg må være verdens heldigste. Håper du blir godt tatt vare på i denne tiden <3

    4. Herregud så nydelig du er Kristine! Et uslåelig vakkert utseende! 🙂 Ønsker deg en trivelig søndag videre. Jeg føler veldig mange tenker det samme, men orker ikke skrive det, og det kan ikke bli sagt ofte nok. Håper du selv også greier å se hvor vakker og god du er. Stor klem <3

    5. Åh, ønsket jeg fortsatt bodde i Lillestrøm. Da hadde jeg uten tvil vært på messen 🙂

    6. Så gøy med goodiebag! Du kommer nok til å ha glede av den stavmikseren så flittig som du er på kjøkkenet 🙂 Du stråler om kapp med sola, fine du! Ha en herlig søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg