KJØLESKAPSGRØT


Overnight Oats aka kjøleskapsgrøt er en favoritt hos mange, deriblant meg.
Jeg elsker at jeg bare kan røre ingrediensene sammen om kvelden, så er det klart om morgenen.
Kjøleskapsgrøten kan varieres i det uendelig. Du kan tilsette kakaopulver og mocca-protein for en sjokoladevariant, bruke peanøttmel og peanøttsmør for en peanøttversjon og lignende. Bær, forskjellige typer frukt, kesam, cottagce cheese, yoghurt naturell, vann, proteinpulver, forskjellige typer gryn, nøtter og frø kan brukes. Her er det bare fantasien som setter grenser!

Kjøleskapsgrøt

1/2 banan
50 g havregryn
20 g vanilje hvit sjokolade protein fra FitnessGuru
100 g kokosmelk
1 dl melk

Mos bananen og bland med resten av ingrediensene.
La stå i kjøleskapet natten over eller i minimum 2 timer.

Server gjerne med banan, kakaonibs, kesam og peanøttsmør.
Så godt!


Jeg kan virkelig anbefale vanilje hvit sjokolade proteinpulveret. Det er utrolig søtt og godt, perfekt for en søtmoms som meg.
Bland pulveret i melk for en deilig hvit sjokolade shake, ha i havregrøten eller bak med det. Det vil gi nye høyder til smaken!

Håper det faller i smak hos deg :grin:
Ha en god onsdagskveld.

Kristine ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg