SQUASH & SANDWICH

I dag har jeg prøvd squash for første gang i mitt liv!
Jeg og Pø skulle opprinnelig spille squash på fredag, men vi rakk det rett og slett ikke. Isteden ble det utsatt til i dag.


Vi gikk til innkjøp av rekkerter og baller, og følte oss halv proffe. Den følelsen varte ikke lenge.
Det ble ikke mye orndeltig spill. Vi slet nok med å holde ballen i luften!
Jeg var ikke spesielt god, eller, for å være helt ærlig – jeg var skikkelig dårlig. Fordelen er at det fremover bare kan gå en vei – oppover! Ingen er vel mester fra start av?
Dårlig eller ei. Moro var det. Det er alltid gøy å prøve noe nytt.
Fremover skal jeg og PØ spille squash ukentlig.
En morsom form for kondisjonstrening og bevegelse har vi begge godt av. Forhåpentligvis blir vi noe bedre etter hvert.


Nå er det på tiden og fylle på litt energi.
Dagens middag ble en biff sandwich.
Så enkelt, så raskt og så godt!


Smør brødskiver, jeg har brukt hjemmebakt fullkornsbrød, med Dijon sennep og ha over noen osteskiver.
Sett brødskivene i ovnen i 5 til 8 minutter på 200 grader.
I mellomtiden steker du biffen, jeg brukte mørbrad. Ha salt og pepper på biffstykket og stek på middels til høy varme i 1 til 2 minutter på hver side.
Legg kjøttet til side og stek sopp i skiver sammen med finhakket hvitløk.
Skjær noen tomater i skiver og bland med basilikum, rødløk og en dæsj god olivenolje (kan sløyfes).
Del kjøttet i biter og monter sandwichen.
Legg kjøttet over brødskiven, ha over sopp og topp med tomatsalat. Spis!

Nyt resten av tirsdagen :grin:

Kristine ♥ 

16 kommentarer

Siste innlegg