JOBB, MAT & TRENING

Da er vi godt i gang med en ny uke allerede. 
Håper mandagen har vært bra og tirsdagen enda bedre!  

I dag har mesteparten av dagen bestått av jobb.
Nå tar jeg fri for resten av kvelden.
Jobb, mat og trening. En helt vanlig tirsdag altså.  


Dagens middag ble en enkel burger tallerken.
Hjemmelagde burgere, potetbåter, kokt brokkoli og en enkel saus. Jeg hadde en god klatt ketchup på også. Jeg elsker potetbåter med ketchup!
Så godt!

Start med potetene.
Skjær dem i båter. Strø over salt, pepper og hvitløkskrydder. Stek dem i ovnen på 200 grader i 40 minutter.
Lag så burgerne. Rull karbonadedeigen til en stor pølse mellom plastfolie. Skjær i to centimeter tykke skiver. Ha over salt og pepper. Stek i en panne på middels varme i 3 -4 minutter på hver side. Topp med ost om du ønsker det.
Skjær brokkoli i buketter, kok den til den er mør i omtrent 4 minutter.
Sausen lager du enkelt ved å ha 1 buljongterning i en kjele sammen med 1 dl vann. Kok opp. Tilsett 100 g snøfrisk, 1 ss dijon sennep og 1 ss soya saus.
Server.


Nå skal jeg prøve meg på en liten treningsøkt.
Det begynner virkelig å krible ikroppen etter å komme godt i gang med treningen. Jeg krysser fingrende for at jeg snart er tilbake!
I dag tar jeg det forsiktig med en lett sirkeløkt her hjemme. Det skal bli godt!

Ha en fortsatt god kveld :grin:

Kristine ♥ 

14 kommentarer

Siste innlegg