FØRSTE ADVENT – GIVE AWAY

Hei dere.
Riktig god første advent :grin:
Vi har en herlig tid foran oss. Desember er fantastisk koselig!

For min del begynner julebaksten i dag.
Det er helt utrolig at jeg har klart å vente. Jeg er en utålmodig sjel!
I år var jeg fast bestemt på å vente med julebaksten til julen virkelig er her, så nå er det bare å sette i gang. Jippi! Jeg oppdaterer selvfølgelig dere med oppskrifter etter hvert.

Over til noe helt annet.
Med første advent, må vi selvfølgelig også ha en give away. En slags adventskalender!
Vi nærmer oss jo slutten av to tusen og fjorten og et nytt år står foran våre føtter.
Vil du starte det nye året med en ny almanakk?

Jeg gir bort et gavekort hos Personlig Almanakk. Du finner de på Facebook her og på instagram under @PersonligAlmanakk.
Her kan du designe din egen notatbok eller almanakk.
Som dere ser under har jeg mange almanakker og notatbøker fra overstående. De er flittig brukt og jeg elsker at jeg kan utforme bøkene akkurat slik jeg ønsker!

Alt du må gjøre for å delta er å legg igjen en kommentar i dette innlegget.
Husk å legge igjen e-posten din i mailadressefeltet.
Jeg trekker en vinner på fredag.

Konkurransen er avsluttet.
Gratulerer
Madelen Skare Olsen, jeg har sendt deg mail.


Jeg ønsker deg en riktig så fin søndag.
Nyt denne første adventsdagen og husk å tenn lys!

Kristine

163 kommentarer

Siste innlegg