HARRYHANDLING

I dag var jeg en tur over til vårt kjære naboland.
Nå er det lenge siden sist jeg harryhandlet, nærmere bestemt et halvt år. Jeg har virkelig lengtet etter flere av de svenske produktene.
Det er riktignok de samme tingene jeg kjøper hver gang, med unntak av noen få nyheter, men enkelte matvarer skulle jeg gjerne hatt i Norge!

Som vanlig ble disse varene med hjem:
– Kyllingfilet, kalkunfilet, karbonadedeig, bacon, grassfeed biff, lammeburger og roastbiff
– Keso, kesella, kvarg og gresk yoghurt.
– Feta ost, philadelphia,  buffalo mozzarella, blåmuggost og parmesan
– Riskaker i forskjellige smaker og rågkruskar (rug rundstykker)
– Sukkerfritt syltetøy, ketchup, sursøt sennep og sambal oelek
– Pofiber, fullkorns havareringer og ruggryn
– Godis, lacaerol, nøttemikser og tørket frukt


Noen nye og morsomme ting ble også med:
– Bokhvetemel.
– Vaniljepulver.
– Julete. Denne har jeg allerede testet – veldig god.
– Diverse proteinbarer.
– Lavkarbo brød.
– Diverse sukkerfrie sjokolader søtet med stevia. Hvit, mørk, melkesjokolade og mørk sjokolade med bær.
– Kalkunburgere. Disse har et høyt kjøttinnhold og inneholder nesten bare rent kalkunkjøtt.
– Pauluns granola. En ny favoritt!
– Kokosvann på kartong.
– Surdeigs knekkebrød av bokhvete
– Flaksalt av Himalaya salt
– Fun light søtet med stevia i den nye smaken Blackberry Blueberry.
– Jamie Olivers nye pestomikser

Da har jeg en rekke matvarer å kose meg med fremover. Juhu! Små barn, små gleder :grin:
Pleier du å handle noe annet spennende?

Kristine

24 kommentarer
    1. Hva synes du om pestomikseren? Og husker du hvor du kjøpte den?
      Prøver å finne den på nett uten hell, men tror den ville falt i smak hos min kjære far til julegave! 🙂

    2. Hvor handler du? Får du alt dette i en butikk eller er du innom flere butikker? 🙂

    3. Ingrid:
      Det er masse spennende der, ja 🙂
      Det sies at himalayasalt gjenoppretter energien i kroppen og regulerer syre og basenivået i kroppen og kan brukes som et mineraltilskudd, i tillegg inneholder saltet alle mineralene og sporstoffene som cellene i kroppen inneholder.
      Jeg trodde det var flaksalt, men det var dessverre kornet salt. Haha..
      God onsdag til deg også 🙂

    4. .: ):
      Hei hei. Tusen takk for kjempe koselige ord. Det setter jeg virkelig pris på 🙂
      Dette kan være et tema for et fremtidig innlegg. Det siste året har jeg jobbet veldig lite grunnet mamma. Når ting er på plass igjen, kan det bli et ordentlig innlegg 🙂

    5. Kjære Kristine 🙂 jeg har sett opp til deg i mange år nå, å beunderer virkelig din drivkraft i livet generelt. men en av tingene jeg beundrer mest er det at du har nådd så langt innenfor jobben din.. Regner med du tjener penger på både bloggen og som kost/treningsveileder så derfor hadde jeg håpet på at du kunne skrive et innlegg eventuelt å fortelle hvordan du har kommet dit du er i dag. Jeg selv har et stort ønske om å kunne jobbe slik som du gjør en dag. 🙂

    6. Så mye spennende 🙂 Alltid gøy å være på harryhandling i Sverige og skjekke utvalget der! Kalkunburgerne høres jo bare kjempe gode ut! Lurer bare litt på himalayasaltet, har det noen bra “egenskaper” ifht vanlig salt? Og er det flaksalt eller av kornet type? 🙂 Ønsker deg en superduper onsdag, Kristine! 🙂

    7. Ah, jeg savner Harry-turer! Synes det er utrolig koselig med jevnlige turer til nabolandet. Spørs om det ikke blir en tur over med fergen når jeg skal hjem til Sandefjord i julen 😉
      Kalkunburgere skal jeg definitivt prøve neste gang jeg drar til Sverige!!

    8. Ååååå supermisunnelig på folk som bor nærme svenskegrensen. Blir litt tiltak å dra til Strømstad når man bor i Stavanger. Men kanskje like så greit jeg ikke bor så nærme for jeg hadde endt opp med å kjøpe hele godisavdelingen. Så ut som du hadde kjøpt mye snadder!!

    9. Det er gøy med harryhandling 🙂 Jeg handler alltid masse økologisk der, samt mye annen mat de ikke har her hjemme eller er billigere “over there” 😀 Drar mest dit når vi alikevel skal på hytta. God kveld

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg