AWARDS, NRK & CHIPS

For en dag!
Jeg må begynne å si tusen hjertelig takk  
Tildigere i dag fikk jeg en veldig hyggelig mail fra Vixen. Av de tjuetusen nominasjonene som er kommet inn, hvor dere blant annet har nominert meg, har dommeren valgt meg ut som finalist i årets blogawards. For en ære!
En varm klem til alle som har nominert meg og stor takk til alle som leser min blogg og legger igjen hyggelige kommentarer. Det er dere som gjør det gøy og som holder liv i bloggen.  
Jeg er nominert i kategorien treningsblogg. Ettersom de store påkjenningene det siste året har gjort kroppen helt utmattet, har jeg knapt trent i det siste. Høy puls har bare ført til at jeg har svimt av. Nå ser det ut til at det går min vei igjen og jeg er trolig tilbake på trening neste uke :grin: Da vil mer av treningsbloggen være tilbake.
Stem gjerne på meg i årets awards her. Det setter jeg pris på.

Ellers har jeg hatt besøk av NRK i dag.
Vi filmet i hele seks timer!
Her forteller jeg min historie om å ha en syk mamma, ‘flink pike syndromet’, spiseforstyrrelse og om å begynne et nytt liv. Det var både skummelt, spennende og godt. Det ble noen tårer i løpet av filmperioden.
Innspilingen er fortsatt ikke ferdig, vi skal blant annet filme mer på søndag.
Over nyår kommer dette innslaget til å være med på NRK Puls. Jeg tror det kan bli veldig fint.

Jeg fikk også en ny pakke fra iHerb i dag.
Denne inneholdt flere forskjellige coconut chips.
Sjokoladevarianten, denne  – chocolate bliss,  var helt utrolig god!!
Chipsene inneholder enkelt og greit kokos, kokosnektar og usøtet sjokolade.
Det var ikke mye kokossmak. De smaker mer sjokolade enn kokos. Søte og sprø er kokoschipsene også. Disse får faktisk ben å gå på fremfor vanlig sjokolade! 
Jeg anbefaler de på det varmeste.

Nei, nå tar jeg fredagskvelden:grin:
Ha en super duper helg!

Kristine  

18 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med nominasjonen. Du har mine stemmer (hver 12 time) 😉
      Dette var gode nyheter 🙂

    2. Du er utrolig sterk og et forbilde for mange, Kristine 🙂 gleder meg til å se innslaget!
      Jeg har nylig bestilt min første pakke fra iHerb, som det var antatt at skulle kommet fram i dag (10 dager etter bestilling). Men jeg lurte på om jeg får noe mail eller sms om at den har ankommet postkontoret? Eller må jeg dra dit og sjekke selv?
      Ha en fin dag videre! Og på forhånd takk for svar 😀

    3. Det er tøft gjort, og veldig viktig at du deler historien din! Det kan være til hjelp og støtte for mange! Livserfaring kan gjøre vondt, men jeg tenker av og til i lyse øyeblikk: aldri så galt at det ikke er godt for noe! Håper du får styrken tilbake!

    4. Gratulerer med nominasjon! Jeg har stemt! 😀
      Morsomt at du skrev om denne chipsen, for jeg fikk faktisk den samme i posten i går og spiste den opp med en gang! Fantastisk god! <3

    5. Så gøy at du er i finalen, stemt på deg nå. Lykke til 🙂 Får håpe du får begynt å trene igjen snart da, jeg hadde blitt gal om jeg ikke hadde fått trent !

    6. Sallikatt, synes det er råtøft at du stiller opp på Puls. En ting er å dele historien sin via blogg/avisintervju men tvintervju…det krever trippelporsjon av mot. Dette skal jeg få med meg når det kommer på tv.
      Og såklart får du min stemme, skal prøve å huske å gjøre det hver dag. Nyt helgen, håper du får ladet skikkelig opp slik at du er uthvilt til en ny uke forhåpentligvis fylt med litt treningsglede og høy puls 🙂

    7. Stemt! Bloggen din er et must å lese. Du er veldig modig som skriver såpass åpent om slike vanskelige og personlige temaer, samtidig som du også kommer med gode trenings, mat og kostholdstips! JEG HÅPER DU VINNER, det synes jeg virkelig du fortjener! God jul, og så håper jeg du vet hvor inspirerende du er og hvilket forbilde du er for meg og sikkert mange andre 🙂

    8. Su fortjener virkelig denne nominasjonen. For en inspirasjon du er for meg, og sikkert mange andre der ute. Så glad for at dommerne ser og mener det samme. Lykke til, jeg har gitt deg min stemme 🙂
      Ønsker deg en god helg, fine du!! <3 stor klem

    9. Så glad jeg ble nå, det er så inderlig fortjent at du har fått nominasjon 🙂 Stemme er avgitt! Får håpe jeg får med meg det innslaget 🙂 Mulig det går an å se på nett i ettertid også? Håper hvertfall du nyter fredagskvelden fullt ut, det er sikkert på sin plass etter seks timer med filming 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg