YOGA AT HOME


I dag prøvde jeg meg på yoga hjemme i stuen.
Jeg er utrolig dårlig til avspenning og tøying. Yoga er perfekt til dette! I tillegg kan det gjøres hjemme og trenger ikke ta så mange minuttene.
Denne videoen er veldig god for nybegynnere, slik som meg.


Jeg er absolutt ingen yogaekspert enda. Faktisk er jeg nok så dårlig!
Hovedproblemet mitt er at jeg synes tiden går så fryktelig sakte. Jeg liker at det skjer mer!! Tyve minutter med yoga, føles som over en time.
Jeg merker også at jeg spenner meg selv alt for mye, at pusten er ukontrollert og at jeg ikke er i nuet.
Her må det jobbes mye! Men øvelse gjør mester, gjør det ikke?


Jeg testet denne bryggrynsgrøten i dag.  
En positiv overraskelse!
Smaken var god og den metter bra. En porsjon inneholder omtrent 350 kalorier og 16 gram protein.
Et sunt og godt ferdigmat alternativ. Denne kommer jeg til å kjøpe igjen en dag jeg er lei matlaging.

Ha en god onsdagskveld :grin: 

Kristine

18 kommentarer
    1. en app som heter fityoga eller fitstar yogs er også verdt å sjekke ut. er mange tilgjengelige økter der før man behøver å betale for premium. de som er der holder i massevis for meg som bruker den i ny og ne vedsiden av annen trening 🙂

    2. Kine:
      Jeg skal sjekke det ut. Tusen takk.
      Og hjertelig takk for kjempe koselige ord. Det setter jeg pris på 🙂
      God klem

    3. Anbefaler appen “yoga studio”. Genial for å komme i gang og mange muligheter for å bygge på. Har prøvd drøssevis med andre apper og videoer som jeg ikke kommer helt inn i. Eller ikke gidder å vende tilbake til.

    4. Tips : jeg bruker en nettside som heter nettyoga.no
      Man må betale litt, men det er ikke mye om man bruker den mye! 😉
      Der er det MANGE videoer i forskjellige lengder og
      Nivåer:) veldig greit å få gjort hjemme og hver video har forskjellig fokus. Jeg deler brukeren min med søster og kjæreste, og da blir det jo nesten gratis!
      Og Kristsine, jeg synes du stråler for tiden – du er en glød i ansiktet som er helt annerledes enn før^^
      Klem

    5. Yoga er nok godt for å koble litt av fra en ellers travel hverdag. Jeg har gått litt på timer Sats men er dårlig å vedlkeholde.
      Øvelse gjør mester 🙂

    6. Ilmur Thorkelsdottir:
      Ja, det er ikke så moro når man føler at man ikke får det til. Men med litt øvelse, blir det bra 🙂

    7. Skal teste den grøten. Greit med noe. Gode alternativer når man har dårlig tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg