ORD & TIPS TIL KATTEELSKEREN


Jeg falt sånn for dagens ord!
Dagens mennesker er generelt dyktige på å gruble, tenke og befinne seg i fortiden eller fremtiden.
Vi tenker på det vi sa feil eller det vi ikke fikk gjort i går, samtidig som vi tenker på morgendagens oppgaver og alt vi må huske.
Er det flere som kjenner seg igjen? Jeg vet i hvert fall at jeg ofte er der.
Det er så viktig å stoppe opp og være i nuet. Vi får verken gjort noe med fortiden eller fremtiden.
Hver dag har sin egenverdi. Lev i dag!

Til alle katteelskere.
Jeg vil tipse dere om denne flotte leken som jeg kjøpte på Ebay.
Det er noe så enkelt som en plaststav med en liksom mus og en bjelle på.
Mildred elsker den. Og det beste av alt; den kostet bare ti kroner!


Så moro!
Hun kan leke med den i timevis. Derimot hender det at matmor blir lei.
Av og til sitter jeg å vipper leken opp og ned med den ene hånden mens jeg jobber med den andre. Da blir Mildred fornøyd.
Hun synes til og med det er moro og leke med denne alene. Da drar hun den bortover gulvet og lager freselyder for seg selv.
Hun er helt skjønn!
Jeg kjøpte den her. Frakten er gratis, så det blir knappe ni kroner! Etter to uker har du den i posten. Det vil glede pusekatten!

Ha en fortsatt fin mandagskveld :grin:

Kristine 

10 kommentarer
    1. Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg mye å lære av deg.
      Jeg skulle kunne puttet deg i lommen min :p

    2. Jeg er fæl til å gruble over både fortid og framtid, og det er sånn at man glemmer å leve i nuet pga bekymringer, forferdelig irriterende i grunn. Et evig mål er å legge vekk de belymringene, har ikke funnet oppskriften enda….
      Håper du får en fantastisk uke søte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg