MAT OG TRENING I DAG


Noen dager er det bare forferdelig tungt å komme seg på trening. Som om dørstokken har vokst! Slik var det for meg i dag.
Med tanke på at det er ferie imorgen og jeg ikke vet hvor mye jeg får trent i Budapest, sparket jeg meg selv i rumpestumpen og kom meg på trening. Og dere, det føltes så godt etterpå! Akkurat som treningsgleden blir større de dagene man kommer seg på trening hvor man ikke har lyst. Da får man både gleden av endorfinene treningen gir og gleden av å ha utfordret psyken.

Det ble en god styrkeøkt på rygg og armer.
Jeg startet med å varme opp i 10 minutter på ellipsemaskinen for å få i gang kroppen. Deretter ble det nedtrekk med bred grep, enarms roing med manual, fransk press, biceps curl med manualer, face pull og triceps pushdown i kabel.


Middag hadde jeg utrolig nok heller ikke lyst til å lage. Jeg ville bare gå for det veldig enkle, så da gjorde jeg det. Resultatet ble en enkel og veldig god karbonadedeigblanding – karbonadedeig slår aldri feil, med brokkoli rester som jeg hadde i kjøleskapet. Sunn middag på fem minutter!

Hurtig karbonadedeigmiddag
Til 1 sulten person
300 g karbonadedeig, 1 hvitløksfedd, 4 -5 små sopp i biter, 2 ss tomatpure, 1 ss sweet chili saus, 1 ss vann, 1/5 ts salt, 1/5 ts pepper, 1/3 -1/2 boks kidneybønner
Skjær opp sopp i skiver og hakk hvitløken grovt. Ha dem i en panne sammen med karbonadedeigen. Stek et par minutter på høy varme til karbonadedeigen får farge. Ha så i resten av ingrediensene og la blandingen steke et par minutter til.
Så er det klart! Spis og kos deg. 

Håper du har hatt en god onsdag :grin:
Ha en god kveld.

Kristine

Siste innlegg