ROSER & BURGER


Etter å ha vært dårlig hele forrige uke, var det deilig å våkne og føle at formen endelig var på bedringens vei. Hurra!
Da jeg i tillegg fikk nydelige roser, var jeg sikker – dette blir en bra uke!
Det er slike små ting som gir stor glede i hverdagen og som får meg til å føle enorm takknemlighet for det jeg har og de menneskene jeg omgås med


Middagen i dag ble deilige burgere.
Jeg skeiet til og med ut med pommes frites.
Matlysten har vært veldig rar mens jeg har vært syk, noe den fortsatt er. I dag hadde jeg utrolig lyst på pommes frites – har du lyst har du lov!


Dette er mine favorittburgere. Tipset har jeg tatt fra Gordon Ramsey.
Du pakker rett og slett karbonadedeig inn i plastfolie slik at det blir en rund lang pølse. Deretter skjærer du den i skiver. Ha på salt og pepper på hver side av burgerne, stek på middels til høy varme i en panne med smør i tre til fire minutter på hver side.
Bedre burgere får du ikke! 

Håper du har hatt en herlig mandag.
Jeg ønsker deg en fantastisk uke :grin:

Kristine

30 kommentarer
    1. Pauline Helmke:
      Gjør det. Er moro å følge med 😉

      Hva hadde livet vært uten de berg og dalbanene.Uten nedturene synes vi ikke oppturene er morsomme!

    2. Hei igjen 🙂 Så koselig at du fortsatt følger meg – skal returnere til instagram på ordentlig en gang snart!
      Jeg er helt enig i det med at livet aldri er A4. Er bare å sette pris på oppturene og nedturene, synes jeg – livet er jo litt av en berg-og-dal bane.

    3. Ingrid:
      Hihi… Ja, det var en fin måte å si det på. Blomstrende bra uke blir det da 🙂 God uke til deg også 🙂

    4. Pauline Helmke:
      Hei Pauline. Det var lenge siden. Håper alt er bra med deg 🙂 Følger deg jo på instagram, så får med meg litt 😉
      Tusen takk for kjempe koselige ord. Livet er aldri a4, i hvert fall ikke om man skal nyte det og være lykkelig underveis. Det har jeg selv erfart og lært.
      Jeg setter så utrolig pris på kommentaren din Pauline. God klem til deg 🙂

    5. Så utrolig koselig å få roser! De var nydelige 🙂
      Maten så kjempe god ut! Og det er så absolutt lov å skeie ut om man har lyst 😉

    6. Så fint å se du har det bedre 🙂 Jeg fortalte mamma om bloggen din for en stund siden, og om hvordan du fremmer et såpass sunt syn på trening og kosthold – jeg ser jo så utrolig mye ekstreme livsstiler på f.eks. instagram nå for tiden… Det er så fint å høre noen si at det faktisk er helt greit å droppe trening en dag, at det ikke er helt krise. Fikk coaching av deg for et år siden, og samtidig som det var veldig strukturert, planlagt og ordentlig, var det ikke stressende på noe plan. Det var helt OK å ha en dårlig dag her og der, eller å spise is på en hverdag. Fitness-verdenen trenger flere mennesker som deg, Kristine, som løfter folk opp og faktisk viser at de bare er mennesker også – ikke maskiner. Dette var en rotete kommentar, gitt – håper du forstår hva jeg mener, haha 😉

    7. En blomstrende start på mandagen altså! Så herlig med overraskelser 🙂 Fine Kristine! Ønsker deg en fin uke! 🙂

    8. Så fin du er 🙂
      Takk for burger-tips også forresten! Det må prøves en gang.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg