FITNESSKOST


FitnessKost er min nye sponser :grin: 
Dette er en nyoppstartet nettbutikk med fokus på sunnhet. Det jeg synes er moro med denne nettbutikken, er at den har veldig mange annerledes produkter. Produkter jeg ikke har sett andre steder og som jeg har lyst til å prøve.
Det blir mange spennende nyheter jeg kan vise dere fremover. Jeg gleder meg!


Denne pakken var jeg så heldig å få i dag:

Skinny Oats
En rett i koppen havregrøt laget for å holde på metthetsfølelsen med få kalorier. En boks inneholder rett under 200 kalorier og den finnes i forskjellige smaker.
Bench Pressed Oats
En instant havregrøt ala rett i koppen som er tilsatt proteiner og naturlige smakstilsetninger. En porsjon inneholder 21 gram protein.
Super Protein
Et proteinpulver som inneholder både kasein og whey protein, altså både langsomme og raske proteinkilder og som er søtet med det naturlige søtningsstoffet stevia
Cocosa Kokosolje
Superprodukt som virkelig gjør godt for kroppen. Jeg bruker kokosolje i alt fra baking og steking, til hårkur og som leppomade!
Kokosmel
Et melprodukt som dere ser i mange av mine oppskrifter. Glutenfritt, rikt på proteiner og mye kostfiber.
Protein Bites
Protein chips som finnes i forskjellige smaker med 20 gram protein per pose.
High Protein Pasta
En pasta laget av erteprotein og durum hvete som inneholder hele 50 % protein. 
Ecuador organic chocolate
Økologisk sjokolade med 70 % kakao.
Team sky porridge
Finnes i to forskjellige smaker. Havregrøt i poser som du blander med melk eller vann. Vips har du en næringsrik havregrøt!
Pork crunch
Proteingull laget av naturlig svinekjøtt med lite fett og nesten ingen karbohydrater.
Carnivor Soft Baked Bars
Finnes i smakene choco peanut og cookies & cream. en bar inneholder 30 gram protein.
Reload Flap Jack Bar
En energibar bygget på havregryn, som finnes i fire forskjellige smaker
SmartShake Slim
Selvfølgelig i rosa! En shaker som er ekstra solid og i tillegg har to porsjonsbeholdere for eksempel til proteinpulver eller bcaa- tabletter.
Professional Pro Flapjack
En proteinbar som inneholder kvalitetsprotein og komplekse karbohydrater fra havre.

Jeg gleder meg til å teste alle produktene og fortelle dere mer.
Ha en god kveld!

Kristine

16 kommentarer

Siste innlegg