TV KVELD


Da er jeg godt plantet i sofaen.
Resten av dagen består av TV-kveld med godt selskap.
Vi skal til å åpne en god flaske vin, knaske på litt godis og ProteinBites mens vi ser på Puls.


Disse ProteinBites’ene er veldig gode. Jeg liker spesielt godt smakene peri peri og sour cream & onion.
ProteinBites er små sprø chipsbiter. En pose på 40 gram inneholder kun 146 kalorier og 20 gram protein. Supert som hverdagssnacks!

Ellers så skal jeg innrømme at jeg sitter her å små gruer meg til kveldens episode.
Det jeg er mest redd for er at jeg ikke får frem det jeg vil si. Enten ved at filmklippingen er feil eller ved at jeg har forklart meg dårlig. Ofte om du sier en setning, kan jeg tolke denne helt annerledes enn hva du egentlig mener. Dette er fordi vi alle har individuelle tanker og fordi du ofte har flere tanker rundt setningen enn hva du sier høyt. En setning kan bety noe helt annet for den som sier den, enn den som hører på.
Jeg håper virkelig at jeg får frem budskapet!
Om du ser på, må du gjerne legge igjen noen ord om hva du synes.
Ha en god riktig så god kveld :grin: og en herlig uke!

Kristine

50 kommentarer
    1. Fantastisk fint innslag. Satt selv igjen med blandede følelse, kan virkelig ikke forstå hva du har gått igjennom, og hva du fortsatt går igjennom.
      Heier på deg, og ønsker deg alt godt fremover <3

    2. Nå har jeg omsider fått sett programmet, og jeg må virkelig si at det gjorde inntrykk. Jeg sitter igjen med en blandet følelse av imponert og rørt. Du er en sterk person, Kristine. Det er selvsagt vondt å høre/lese om alt du har gjennomgått, men desto bedre å se at det går bedre med deg. Husk; det er i motbakker det går oppover!
      Ha en fortsatt fin dag 🙂

    3. Så akkurat repportasjen om deg, og den var så utrolig fin! Du er virkelig flott!!

    4. Så nettopp episoden på opptak, og fy søren, jeg ble rørt, og ganske satt ut… Jeg har en mamma som er syk, hun har grønn og grå stær og revmatisme, som fører til mye betennelser i kroppen hennes og gjør henne utrolig sliten. Det gjør vondt å se mamma lide så mye som hun gjør. I tillegg sliter pappa med høyt blodtrykk. Blir sittende lenge å tenke nå.

    5. Et utrolig fint innslag, som var rørende å se på! Vær stolt over deg selv og alt du har fått til. Du er en stor inspirasjon og en flott person <3

    6. Så flink du var!! Og for en utrolig rørende historie. Du må være stolt av alt du har gjort for din mamma og resten av familien.
      PS. Utrolig fin hund – er den din?

    7. Du er virkelig bare så god tvers gjennom, Kristine. Et fantastisk menneske med et stort, omsorgsfullt hjerte 🙂 Det er så utrolig viktig at dette temaet blir tatt opp! Det var en rørende og sterk reportasje, men likevel så fin som en hyllest til moren din, og ikke minst deg selv og den styrken du bærer. Jeg unner deg alt godt, du er inspirasjon <3

    8. Du er god, mora di er nok veldig stolt av deg, håper også du er stolt av deg selv og den du er blitt. Utrolig fin reportasje.

    9. Veldig sterkt og rørende repotasje. Du er virkelig et godt menneske, rett igjennom fantastisk omtenksom. Og så er du så pen og søt. Ønsker deg alt godt, Kristine! Jeg føler meg heldig som fikk lære av deg i perioden du fulgte meg opp. Veldig takknemlig. Stor klem <3

    10. Veldig fin reportasje! Du er saa tøff og sterk som har kommet det gjennom alt dette, og du virker som en herlig person!!

    11. Veldig fin og nyttig reportasje, synes du var flink til å ordlegge deg:) Masse lykke til videre, heier på deg!

    12. Veldig bra og fin reportasje, Kristine! Ikke minst veldig rørende. Jeg heier på deg 🙂

    13. Utrolig gøy å se deg på NRK i går! En kjempe fin repotasje, og du virker som et vidunderlig menneske! Fikk så lyst å møte deg i virkeligheten, og bli bedre kjent med deg…
      Ønsker deg all hell og lykke framover<3

    14. Kristine ♡ Du er virkelig et godt og herlig menneske! Satt og hulka (ja, faktisk) når jeg så Puls. Sterkt! Er så utfattelig glad i pappan min, som ikke er syk, men bare tanken på at det kunne skjedd han. Du er virkelig sterk! At du tok av sengetøyet og går videre.. har ikke ord. 🙂 Sender deg en lang og god klem 🙂 Du ser godt ut, forresten- Fortsett å ta vare på deg selv. Ønsker deg en fin dag 🙂

    15. Hei Kristine! 🙂
      Så repotasjen din på NRK PULS i går. Virkelig flott repotasje men samtidig utrolig trist.
      Du er utrolig sterk!
      Klem 🙂

    16. Du er en utrolig flott og god jente Kristine ! Takk for at du inspirerer, motiverer og for at du generelt gir av deg selv her på bloggen din 🙂 Du er et forbilde for mange, deriblant meg. Kjempe tøff og sterk er du, ønsker deg virkelig alt godt <3 Liker bloggen din veldig godt !

    17. Du bør være utrolig stolt over deg selv, håper virkelig det for det har du all grunn til. Jeg fikk frysninger av måten du ordla deg på, og særlig når du laget engel i snøen. Jeg heier så innmari på deg for du er ei helt utrolig jente, du har opplevd mer enn et manns liv og du står der den dag i dag som den fantastiske personen du er. Jeg er også stolt over deg og ser opp til deg. Så tøff vil jeg bli!
      Tusen takk for du deler din historie med oss ❤️

    18. Det var en veldig fin dokumentar, hvor budskapet kom tydelig og klart frem, hyggelig å se deg “live” også!! Du er like skjønn på tv som bak tastaturet. Ha en kjempe fin uke, og nyt dagene.

    19. Utrolig sterkt og rørende å se på deg på puls i kveld! Du er ei sterk og flott jente! Stå på videre ♡

    20. … jeg kom litt sent til episoden din men det jeg fikk med meg var så trist, så varmt, så godt, så flott likevel. Du gjør deg jo uansett utrolig flott på tv/film/bilde. God klem <3

    21. Rørende og sterkt innslag.. fikk klump i halsen :/ du er ei tøff jente! Stå på videre, ønsker deg alt godt <3 <3

    22. Kjære Kristine, du er virkelig mitt forbilde. Jeg er så stolt over deg! I over fem år har jeg lest bloggen din og du virker som en fantastisk vakker, flott, omsorgsfull jente med et veldig stort hjerte.
      Jeg ønsker deg alt godt og håper at du steg for steg klarer å bygge deg opp igjen. Du er så modig!
      Stor og varm klem fra meg <3
      Ps. Du gjorde en feiende flott tv-opptreden. Du har absolutt all grunn til å være stolt!

    23. Så den akkurat på nettTV, så tøff du er som har blitt med på dette! Det var veldig fint og rørende.
      Håper du fortsetter med å ta vare på deg selv! Du virker som en fantastisk jente!:)

    24. Utrolig rørende og imponerende reportasje. Du er rå sterk! Ønsker deg masse lykke til fremover:)

    25. Hei Kristine!
      Jeg har fulgt bloggen din i rundt 4-5 år nå, likevel dette er min første kommentar (gjerne fordi det er den eneste bloggen jeg har fulgt, hehe).
      Etter å ha sett puls på Nrk nå, kunne jeg ikke la være å fortelle deg at du har vært en inspirasjon, og ofte en motiverende trøst for meg og for mange! Ut i fra det jeg har lest i løpet av årene, virker du som et fornuftig, sympatisk og ikke minst et utrolig godt menneske.
      Det gjør meg så vondt å se og lese det du har måttet gå igjennom!
      Men det har forandret deg!
      Det virker som du har vokst helt enormt på det som person, og det virker som det går bedre, og det håper jeg det gjør! Jeg unner deg alt godt videre! Du er flink og du har masse potensiale, du kommer til å klare deg kjempebra!
      Mvh. Eivind 🙂

    26. For en flott og god jente du er 🙂 Veldig modig av deg å stå frem, men du er med på å sette søkelyset på noe som det virkelig er behov for et større fokus på. Lykke til videre, og vær god mot deg selv. Du er fantastisk!

    27. Jeg så tilfeldigvis på Puls i dag. Nå vet jeg ikke hva du ønsket å få frem, men selv har jeg akkurat jobbet med ut av en anoreksi og må si du nevnte dette med spiseforstyrrelse og hvordan du følte en kontroll over vekten på en god måte. Jeg vet at det ofte er vanskelig å få det frem slik man vil, men jeg likte godt måten du fortalte om dette på. Du inspirerer 🙂

    28. Bra og jordnært innlegg. Du fremmer virkelig en viktig sak som lett blir glemt. Virkelig sterkt av deg og bli med på dette for å hjelpe andre! Stå på videre. Du er en sterk person som inspirerer meg til å stå på, gjøre det best ut av det og ikke gi opp 🙂 Ha en fin kveld og uke videre

    29. Du er sterk og modig!! 😉 Takk for at du deler historien din. Du er et nyyyydelig menneske, og jeg ønsker deg alt godt 😉
      Kristine

    30. Du var kjempefin! Kan ikke forestille meg hva du har gått igjennom. Du er sterk<3
      Gleder meg forresten til å lage peanøttiskaka snart:) Stå på!!

    31. Herlighet så god du er. Et fantastisk menneske. Tror alle har mye å lære om deg. Du er sterk <3

    32. Supersterkt program! Fikk vondt i hjerterota :/ håper du klarer å få litt ro og glede i livet nå! Lykke, lykke til videre kjære, vakre deg <3

    33. Leste dette rett før Puls startet, og heiv på tv’en. Du er jammen meg tøff! Du er en flott person, så positiv og sterk. Takk for at du har delt din historie. Stor klem fra meg!

    34. Rørende, jordnært og hjertevarmt innslag, Kristine. Vær stolt over at du står frem og er et ansikt og en stemme for så mange 🙂

    35. Så det akkurat nå 😉 Synes du fikk formidlet på en god måte, og likte avslutning der du lager engel i snøen – synes den var så fin. Du kan være stolt av deg selv og jeg er sikker på at mammen din er solt av deg også.
      Selv har jeg slitt med anoreksia og det tar tid å komme seg, respekt av at du forteller om det i media. Fint å få litt fokus på det
      Ønsker deg en fin kveld

    36. Lykke til, Kristine. Jeg skulle gjerne sett programmet, men akkurat i kveld får jeg ikke tid, så jeg tenkte å se det på nett i morgen. Det blir vel lagt ut her; http://tv.nrk.no/serie/puls 🙂 Så kan du jo dele lenken med de andre leserne dine også!
      Ha en fin kveld!

    37. Jeg er helt klar til å se deg på TV, og tror du kommer til å fremstå som ei fornuftig jente. Lykke til, du er tøff! 🙂

    38. Jeg har så lyst til å se på det, men det kræsjer sånn med avtaler 🙁 Kommer det ut på nettv eller noe sånn?

    39. Skal se på programmet 🙂 og kan legge igjen en kommentar om hva jeg synes 🙂

    40. Ha en fin dag 🙂
      Gå gjerne inn på bloggen, å Facebook siden vår og trykk liker og del, vis du er i mot mobbing 🙂
      da vi kan nå ut til flere, og det vil gjøre oss veldig takknemlig.
      Takk

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg