X-LIFE DAGENE


Mens jeg er midt i pakking, kaos og flytting, tenkte jeg å gi dere et lite tips.
Akkurat nå er det X-life dagene.
Du får 25 % rabatt på et valgfritt produkt her hos X-life nå og frem til 18 februar.


For eksempel Anti Shape Lynne 7/8 Tights med kult design og som løfter rumpen, kjempe kule 2xu Elite Compression Tights med gulldetaljer,
favoritt proteinbarene fra 2good i smaken peanøtt og sjokolade, det bestselgende proteinpulveret Troponin, eller et hav av andre treningsklær, kosttilskudd og treningsutstyr her.

Nå får jeg fortsette med pakkingen.
Ha en riktig god søndag :grin: 

Kristine

6 kommentarer
    1. Yvonne:
      Hei Yvonne! Så utrolig koselig å lese kommentaren din. Blir så glad av slikt 🙂

      Høres ut som en perfekt søndag med masse hyggelig og hvile.
      Håper muslien ble god 🙂
      Ha en super fin mandag og en riktig bra uke 🙂

    2. Hei ! Ville bare sende deg et lite smil og en hilsen på en solfylt vakker søndag. Fant inspirasjon på siden din til å lage hjemmelaget ovnsbakt musli så den er i ovnen mens jeg ligger på sofaen og venter på at den skal bli ferdig (selv om sola skinner ute) Etterpå skal jeg på en Iskremdate med min kjære. Håper at det går bra med deg da jeg har skjønt at ikke alt går slik som du skulle ønske nå og da (livet går sjelden slik som man har planlagt har jeg funnet ut) Uansett: ville bare si at du er en av de bloggenen jeg har fulgt lengst og finner masse glede i å lese. (som 32 åring er det egentlig bare 3.4 blogger jeg kikker innom..) Tusen takk for at du er den du er og for din herlige ærlighet. Du er vakker både inni og utenpå 🙂 Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg