MAT PÅ FLYTT’RN

Jeg er midt i flyttekaos med esker og vasking. Da er ikke muligheten for å lage mat stor. Dermed blir det veldig enkelt.
Nå er det tid for å fylle på energi med kokosvann, Bench Pressed Oats, plommer og frø.
Bench Pressed Oats er en instant havregrøt ala rett i koppen med havregryn, smak og proteinpulver. Du tilsetter bare varmt vann og venter ett minutt, så er den klar. Et supert alternativ når man  ikke får laget mat eller vil ha noe kjapt. Jeg har for tiden en boks lignende i vesken for nødsituasjoner hvor jeg blir sulten på farten. 

Håper du har en god mandag :grin: 
Dette blir en bra uke!

Kristine

14 kommentarer
    1. Cecilie Lykke:
      Spør meg om et par måneder Cecilie. Enn så lenge er jeg bare på en mellomstasjon. Vet nemlig ikke helt hva jeg vil akkurat nå. Er en surrebukk for tiden 😉
      Stor klem tilbake <3

    2. Mia:
      Ja, det er supert å ha på slike dager som i går.

      Du tok det opp, ja! Litt flau her jeg sitter. Tusen takk for hyggelige ord <3

    3. V:
      Enig. Knasket faktisk et par pepperkaker ista, fant noen liggende i skapet. Hihi…
      Takk, nå begynner flyttingen å komme i orden 🙂 Ha en herlig uke du også 🙂

    4. Alt med pepperkakesmak må være en suksess, jeg lager ofte fudge med pepperkakekrydder. Noe av det beste jeg vet.
      Lykke til med flyttingen og håper du virkelig får en digg uke <3

    5. Lykke til med flytting!
      Instant havregrøt med ekstra proteiner høres ikke dumt ut, det må jeg teste ut.
      Fikk ikke sett episoden på Puls, men har tatt den opp og gleder meg til å se den i kveld. Syns uansett du var utrolig tøff som var med.

    6. Hvor går ferden hen nå? 🙂
      Lykke til med flytting, det er alltid et slit når man står midt oppi det, men så deilig etterpå.
      Stor klem 🙂

    7. Lykke til med flytting! Det er en slitsom prosess, men stort sett blir det bra når man endelig blir ferdig med å pakke og rydde og begynner å komme på plass i sitt nye hjem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg