SØNDAGSOVERRASKELSE

Jeg fikk en herlig søndagsoverraskelse i dag  
Nydelige blomster og favoritt sjokoladen.

Slike ting gjør meg utrolig takknemlig.
Ikke bare for akkurat denne overraskelsen, men for alt og alle jeg har i livet mitt. 
I en hektisk hverdag kan man lett glemme alle de herlige øyeblikkene eller de kjære personene som er rundt en. Man tar det og de som en selvfølge!
I dag har jeg stoppet opp og tenkt meg godt om. Det er så mange fine stunder og ikke minst fine mennesker som får meg til å smile hver dag. Det gjelder også dere lesere. Hver eneste kommentar, bringer frem et stort smil om munnen min. Tusen hjertelig takk   
Jeg tok også fram telefonen og sendte en god sms til mine nærmeste. Nettopp fordi de fortjener å høre at jeg setter pris på dem. 
Gjør mot andre som du vil at de skal gjøre mot deg.
 Smil til en fremmed i dag, ros en kollega, hent en kaffekopp til mor, overrask kjæresten med sexy undertøy eller send en hyggelig beskjed til en venn. Det skal så lite til for å glede noen andre :grin: 

Kristine  

22 kommentarer
    1. Felicia:
      Hei du.
      Alt med måte. Jeg nekter å være fanatisk på noe vis og koser meg gjerne med det usunne.
      Jeg personlig mener det er sunnere å være litt usunn i ny og ne, enn å alltid skulle spise perfekt.

    2. Hei!
      Ble veldig inspirert av oppskriftene dine! Får lyst til å
      barrikadere meg på kjøkkenet med en gang!
      Du virker veldig helsebevisst så jeg ble litt overrasket over at du spiser de påskeeggene som er fulle av palmeolje… du er sikkert klar over hvor skadelig det er både for mennesker og miljøet rundt oss så jeg tenkte bare å tipse deg om det i tilfelle du ikke visste det og foreslå at du lager en oppskrift på det selv siden du er så flink med mat! Mange som liker de, så å ha et palmeoljefritt alternativ syntes jeg var en god ide!
      God helg!

    3. Virkelig koselig å lese at du blir gjort litt stas på, for det fortjener du virkelig! Vel fortjent!

    4. Marit Helene:
      Så sant Marit Helene 🙂 Vi trenger alle bekreftelse og skryt i blant, så hvorfor ikke gi det. Da får man ofte mer tilbake også.

    5. Så enig, så enig Kristine <3 Du er fin! Eg prøvar å følge den gyldne regel 🙂

    6. Det er så viktig å fortelle de man er glad i at man setter pris på dem. Det er lett å ta sine nærmeste for gitt så fint å få en påminnelse 🙂 Kos deg med sjokoladen og de vakre blomstene!

    7. Så nyyyyydelig bukett!!! Heldige deg 🙂 Akkurat den sjokoladen er langt i fra min favoritt, men jeg har fått med meg at det er mange mange som digger den. Kos deg med snop og vakker fargebukett 🙂

    8. Åå, så koselig! Og ikke bare én favorittsjokolade, men fem av de! Ikke værst 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg