TIGHTS TIPS

Hei dere og riktig god onsdag :grin: 
Hva pleier du å trene i?
Selv er jeg ikke så nøye på overdeler. Underdelen derimot, den er viktig! Ofte går jeg i en stor t-skjorte stjålet av kjæresten og en tights. Tights er desidert det treningsplagget jeg legger mest penger i. En god tights er et must for meg! Den skal sitte bra, være komfortabel og gjerne se fresh ut. Akkurat det gjør de tightsene jeg tipser dere om i dag.


I dag og imorgen har nemlig X-life -33 % på Anti-shake Shape Aine Tights her.
Det vil si at du nå får den til 499,- og ikke 749,- som er ordinærprisen.
Shape Aine finnes i lys rosa, pastell grønn og lilla.


X-life har også fått inn 2XU Mid Rise Compression Tights i freshe farger her.
Den finnes i to forskjellige svarte farger, blå, magneta og lilla. 
Jeg digger 2XU tightsene og har selv to stykker. Med høyt liv og kule farger tror jeg dette blir årets tights!  

Kristine 

5 kommentarer
    1. lykkebobla:
      Du kjenner forskjell på rumpen, akkurat som om den løfter rumpen på en spesiell måte. Liker også veldig godt at de har høyt og stramt liv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg