AKING OG VENNSKAP

video:akesekvens

 Jeg synes denne filmen her er så skjønn at jeg må dele den med dere. 
Vi spilte den inn for en god måned siden. 

Vennskap er utrolig viktig. Spesielt i vanskelige perioder.
Gode venner er engler som løfter oss opp igjen når våre vinger har glemt hvordan det er å fly.
Jeg er så enormt takknemlig for støtten og kjærligheten jeg har fått månedene etter at mamma gikk bort. Line, PØ og LC er dessidert de menneskene jeg har støttet meg mest til, som har gitt meg enormt mye og hjulpet meg å fly videre. Jeg føler at de har mye av æren for at jeg stort sett har smilt hver dag.
Jeg vil også sende en stor og varm takknemlighetsklem til dere ♥ Jeg har fått så mange gode kommentarer og mail. Noen har til og med rørt meg så langt inn i hjerteroten at jeg har begynt å gråte. Slike ting er virkelig gull verdt når dagene er tunge. Tusen hjertelig takk.

Og dere, det er fantastisk gøy å ake! Uansett om man er tjuefem eller fem, aking er moro :grin: Ta frem barnet i deg og gjør noe gøy denne helgen. Det gir så mye energi, latter og glede!
God og gledelig helg.

Kristine 

10 kommentarer

Siste innlegg