ONSDAGSGLEDER


Det var så deilig å våkne opp i morges til et normalt ansikt.
Ingen hovne partier eller vondter. Da er den allergiske reaksjonen helt ute av kroppen, i hvert fall synlig.
Det fikk frem et stort smil hos meg :grin:
Ellers så våknet jeg opp med den deilige følelsen om at dette blir en bra dag. Jeg elsker de dagene hvor man våkner opp og solen skinner i sinnet. Den følelsen er det bare å holde på!


Lunsjboksen min var i dag fylt med salat, torsk, avokado, kokte egg, nøtter og frø. Samt en banan til “dessert”.
En riktig så god matboks!


Nå sitter jeg her med en liten godsak tallerken.
Jeg var så sulten når jeg kom inn døren at jeg måtte ha noe å tygge på før jeg begynte med middagen.
Riskaker med kesam, kanel og stevia, banan med kesam, Questbarbiter og valnøtter, og jordbær og blåbær.
Etterpå blir det taco!


Og et lite tips helt på slutten.
Hos iHerb er det 25 % rabatt på frakt med DHL. Som den utålmodige sjelen jeg er, er jeg fan av DHL. Da tar det bare to -tre dager før pakken blir levert på døren.
Det passet perfekt med denne rabatten, nå som iHerb har fått inn produktene fra Rawmio. Rå produkter laget på naturlige råvarer og fulle av næringsstoffer!
Hva med rått sjokolade- og mandelpålegg, rått hvitt sjokoladepålegg, rått chocolate cookie dough-pålegg eller rå sjokolade med fiken og hasselnøtter?
Jeg har hørt så mye positivt om disse produktene og gleder meg til de kommer inn i mitt kjøkken!
Bestiller du på iHerb må du gjerne bruke koden min OKE701. Da får både du og jeg rabatter.

Håper du har hatt en gledesfylt onsdag :grin:
Ha en fin kveld!

Kristine

13 kommentarer
    1. Men det gjelder jo for bestillinger over 40 $, og med så høy dollarkurs som det er nå så tilsvarer jo det 322 kr. Da gjenstår det kun 28 kr som kan brukes til frakt, og ingen DHL-frakt joster vel under 3,5 $. Eller har jeg tenkt helt feil?

    2. Tusen takk for tipset om frakten, nå ble jeg glad!! Nå skal det handles 🙂 Iherb junkie

    3. Men er det ikke bare rabatt ved kjøp over 40 dollar? Og da blir vel totalprisen for høy for tollgrensen?

    4. Yngvild:
      Haha… Jeg kjenner meg veldig igjen. Vil ha pakken med en gang!
      Har bestilt det hvite sjokoladepålegget jeg også. Og cookie dough! Gleder meg 🙂

    5. Marit Helene:
      Å, tusen takk for det.
      For tiden bruker jeg ikke noe spesielt og er litt dårlig på rutiner, men jeg skal få se hva jeg kan få til etterhvert 🙂

    6. Cookie odugh pålegg må kjøpes. Og du er så søt. Håper kvelden blir bra 🙂

    7. Hoho, takk for tips! Nå blir det Iherbshopping på meg! 😀 Den siste pakken jeg bestilte derfra som vanlig sneglepost brukte 2,5 uke på å komme, skikkelig tålmodighetsprøve!!
      Det pålegget med hvit sjokolade skal definitivt med i handlekurven 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg