KOSELØRDAG


Hei dere. Og riktig god lørdag fra meg og disse to kosebamsene  ♥

I dag blir det en real koselørdag!
Jeg sov helt til halv ti. Da skinte solen så nydelig inn soveromsvinduet. Nå sitter jeg her med kaffekopp nummer to, svarer mail og oppdaterer bloggen. Etterpå går turen inn til Oslo for litt hygge før jeg skal på hockeykamp. Vålerenga mot Stavanger Oilers. Kvelden blir avsluttet på restauranten Oliva med god middag, vin og latter. 
Jeg har faktisk aldri vært på hockey kamp. Det blir en ny opplevelse for meg. Etter at Iskrigerene gikk på tven, forventer jeg en god dose action! 
Pusene har virkelig funnet seg en god posisjon, blir nok liggende for å kose seg resten av dagen. 

Jeg, Spera og Mildred ønsker deg en riktig god helg.
Og til de av dere som har tatt påskeferie – riktig god påske :grin: Nyt dagene!

Kristine 

18 kommentarer

Siste innlegg