JEG KAN HJELPE

Etter innlegget mitt på søndag, dette, om hvordan komme i form til sommeren, har jeg mottatt enda flere henvendelser.
Jeg er som mange vet, utdannet personlig trener og kostholdsveiledning og jobber til daglig som online coach.  Fra og med neste uke har jeg muligheten til å ta imot flere kunder. 

Mitt mål som coach er å hjelpe deg å nå dine mål, uansett målsetning. Med min hjelp skal du føle deg bedre, opprettholde god helse, få mestringfølelse og komme nærmere dine drømmer.

Jeg setter ikke kun opp kostholds- og treningsplaner, men driver med oppfølging da jeg vet at for å lykkes må man endre oppsettet underveis.
Hvordan fungerer online coaching og oppfølging?
Du velger om du ønsker kostholdsoppfølging, treningsoppfølging eller kost- og treningsoppfølging.
Det første du gjør er å fylle ut et kundeskjema slik at jeg får all informasjon jeg trenger om deg.
Deretter setter jeg opp et kost- og / eller treningsoppsett etter dine forutsetninger og mål.  Planen er spesialtilpasset akkurat deg.
Hver uke ønsker jeg at du sender mkeg en logg over ukes kosthold og / eller trening samt at du fyller ut en fremgangsrapport. Dette er et skjema med noen spørsmål som du kjapt fyller ut. Deretter gjør vi endringer underveis ut ifra hvordan du føler deg og fremgangen din.
Underveis er jeg også tilgjengelig på mail og telefon for spørsmål og support.  

Ønsker du å gå ned i vekt, øke muskelmasse eller rett og slett føle deg bedre er du hjertelig velkommen til å ta kontakt på [email protected] :grin:
Sammen bygger vi broen til ditt mål. 

Kristine  

12 kommentarer
    1. Maren:
      Så merkelig. Irriterende at de har satt opp fraktkostnadene. Vi får sende noen klagemail og håpe at de endrer det 😉

    2. Det er en kartong med 12 coockies i, bruker bare å bestille én og én pakke, for da får jeg den billigere frakten. Men nå som jeg uansett må bruke den dyre frakta, så burde jeg heller begynne å bestille flere samtidig 🙂

    3. Maren:
      Hei Maren 🙂
      Du, jeg er faktisk ikke sikker. Da regner jeg med at du bestiller mange poser?
      Det jeg vet er at for å få den billigste frakten må pakke den veie under 1814 g.

    4. Hei 🙂
      Jeg har et spm. angående Iherb. Jeg har brukt å bestille lenny&jerry-kjeksene derfra, og har alltid brukt den billigste fraktmetoden. Men da jeg skulle bestille i går så var den ikke tilgjengelig fordi det var for mye vekt. Aner du om de har satt ned grensa for hvor mye det kan veie, eller hva som kan ha skjedd?

    5. Maya:
      Det avhenger av om du ønsker, kostholdsoppfølging, treningsoppfølging eller kosthold- og treningsoppfølging og hvor lenge du ønsker. Det vanligste er 4, 8 eller 12 uker.
      Om du sender meg en mail kan jeg sende deg prislisten 🙂

    6. Silje:
      Det var hyggelig å høre Silje. Jeg brenner ihvertfall for det jeg gjør og det tror jeg er det viktigste for å gjøre en god jobb 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg