FREMTIDSPLANER

Dere, jeg er så utrolig klar for mai, vår og månedene som kommer.
Jeg har masse spennende  forandringer i vente. Det gjør meg rett og slett super glad!


Det blir mange jern i ilden fremover og jeg tenkte å dele noen av fremtidsplanene mine med dere.

Jeg har nylig startet med å ta lappen. Jepp, jeg er tjuefem år og har ikke lappen! Det har rett og slett aldri passet seg tidligere, verken tidsmessig eller på motivasjonsfronten. Nå håper jeg at jeg har lappen i mine hender iløpet av august.

Jeg har et spennende prosjekt på gang som jeg krysser fingrene for at blir godkjent. Det er med dere og det hadde vært så morsomt! Forhåpentligvis kan jeg fortelle dere mer i slutten av uken. 

Jeg starter å jobbe noen vakter på klesbutikken Nadine, denne uken. Dette er yndlingsbutikken min! De fører merker som By Malene Birger,  Designers Remix, Ganni, Samsøe & Samsøe, Honky Dory, osv. Da jeg fikk tilbud om å jobbe der, måtte jeg takke, ja. En ting jeg virkelig savner etter at jeg startet å jobbe som pt, er å kle meg. Jeg trasker stort sett rundt i treningsklær døgnet rundt” Jeg har alltid vært en person som elsker å pynte meg og med sans for klær og mote. Nå får jeg muligheten til å ta opp denne hobbyen og den skal jeg gripe!

Jeg har søkt sykepleierutdanning til høsten. VinglePetter, hallo, det er meg! Etter at mamma gikk bort i september, savner jeg virkelig å pleie noen. Jeg var vant til å hjelpe henne og kjenner nå at jeg har en sterk trang til å føle at jeg utgjør en forskjell for noen og å hjelpe andre. Jeg er en menneske-person, som elsker å omgås andre mennesker, så dette yrket tror jeg kan passe meg som hånd i hanske. 

Jeg er også på flyttefot. Helt hvor er jeg jammen ikke sikker på enda. I mellomtiden bor jeg litt her og der!

I tillegg fortsetter jeg selvfølgelig driften av HelseGlede, mitt firma hvor jeg jobber som personlig trener, kostholdsrådgiver og online coach. Jeg kommer riktignok til å kun ta inn et fåtall kunder fremover. Jeg ønsker å gi mitt beste og ha god tid til hvert enkelt menneske. Da med en hektisk hverdag, kommer jeg derfor til å ha færre klienter enn normalt. 

Bloggen vil også fortsette som før.
Håper dere blir med på reisen :grin:

Kristine  

50 kommentarer
    1. v:
      Da får du troppe inn på Bærum sykehus om du blir dårlig en gang. Det er nok der jeg ender opp. Håper selvfølgelig at du slipper å gjøre det i grunn, og at du holder deg frisk og rask 🙂
      Takk V 🙂

    2. Lena Ludvigsen:
      Nettbaserte studier krever veldig mye disiplin og at man lett forstår ting. Det er nok en del lettere når man er på undervisning.
      Takk Lena 🙂

    3. Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne, Kristine! Du har mye spennende i vente og jeg gleder meg til å følge deg på veien. Masse lykke til! Jeg er sikker på at alt kommer til å gå veldig bra. Jeg har forresten også bestemt meg for å ta lappen nå. Endelig finner jeg tid og anledning, så da er det bare å kjøre på.
      Stor klem! <3

    4. Det kommer til å gå helt supert! Du har bena godt planta på jorda, du kjenner nok dine begrensininger og vet hvor mye du har å gi. Peisa på, dette blir bare gøy og spennende. En ny fase.
      Leva livet!

    5. Spennende planer! Lykke til med alt du har i vente, og som du holder på med! Du virker som en som kan få til det du ønsker 🙂

    6. Så spennende planer!
      Men, er det slutt mellom deg og kjæresten ettersom du er på flyttefot, eller flytter dere ilag? Håper alt går bra med deg, du utstråler vertfall glede på bildene :))

    7. Blir utrolig gøy å følge deg på veien til alle disse planene! Du traff hjertet mitt med grunnen til du vil starte sykepleien, ingen tvil om at du vil bli en fantastisk flink og empatisk sykepleier. Hadde jeg blitt syk og du troppet inn som sykepleier på avdelingen så hadde jeg følt meg trygg!
      Stå på SUPERKRISTINE 🙂

    8. Som jeg sa til deg i helgen: jeg tror du virkelig har truffet blink nå 😀 Glad på dine vegne. Blir gøy å følge med videre.

    9. ååh, så gøy å høre Kristine!! <3
      Jeg startet selv sykepleien nettbasert nå i januar, men slutta noen uker etter da studiet nok ikke var helt for meg:/ Tror jeg trenger være i et klasserom og få undervisning, over nett funka heller dårlig. Starter heller til høsten til neste år - så får vi se om det blir sykepleie eller noe annet 😀
      Tror forøvrig du kommer til å passe perfekt i rollen som sykepleier <3

    10. Jeg heier på deg videre K. Masse lykke til. Tror du vil klare deg utmerket fremover 🙂

    11. Ser for meg at du vil bli en fantastisk varm og omsorgsfull sykepleier! Du kommer til å utgjøre en stor forskjell i mange pasienters hverdag. Ønsker deg all lykke på veien mot et givende yrke! <3

    12. Har lenge følt at du kom til å velge sykepleierveien – vet ikke helt hvorfor, men det er bare noe med deg 🙂 Du blir en fantastisk sykepleier som kommer til å bidra på de beste måter til mennesker på såre stadier i livet <3

    13. Lykke til med lappen og ny jobb! 🙂
      Krysser fingrer for at du kommer inn på studie, tror du ville passet superbra som sykepleier! 🙂

    14. Hei Krisine :0) Gratulerer med ny jobb, veldig glad for at du fortsetter og oppdatere den flotte
      bloggen din. Lykke til 🙂

    15. ønsker deg masse lykke til kristine. du har hatt et tøft år og jeg håper det får din vei nå. du er ei solstråle som vil klare seg bra uansett =)=)

    16. Spennende tid du er inne i! Og så morsomt at du også tar sykepleieutdanning. Hvilken skole har du tenkt deg på?:)
      Masse lykke til med både det ene og det andre!

    17. Har sett deg på elixia noen ganger og du virkelig stråler for tiden. Lykke til Kristine 🙂

    18. Så gøy at du har søkt sykepleien!! Tror absolutt du kommer til å passe til det yrket <3
      Jeg er selv sykepleier, holde nå på med en master i fedme og helse. Sykepleien passer jo egentlig veldig godt sammen med det du har gjort tidligere også!
      Masse lykke til med lappen og andre spennende prosjekter, høres ut som det skjer mye bra i livet ditt fremover! 😀

    19. Så BRA at du har søkt sykepleierutdanningen! Jeg er ferdig utdannet sykepleier nå til sommeren, og du har sååå mye spennende og lærerikt i vente 😀

    20. Spennende ting i vente for deg 🙂 Lykke til med lappen, og gleder meg til å høre om prosjektet ditt (hvis det blir godkjent) 😀
      Stor klem.

    21. Så mange fine og spennende planer du har fremover! Det er alltid gøy når man får lære og oppleve nye ting i livet 🙂 Selvfølgelig blir jeg med på reisen!
      Ha en fortsatt fin tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg