PREMIUM

Jeg har alltid vært et sjokoaldemonster. 
Vi har bilder av meg fra to års alderen hvor jeg sitter å spiser rett ut av nugattiboksen.  Den dag i dag er jeg like glad i sjokoladesmaken. Jeg tar en bit eller to nesten hver dag. 
For tiden er kjøleskapet mitt fylt med Premium sjokoladene fra Freia. For en luksus å kunne åpne kjøleskapet å ta en bit her og en bit der!

Akkurat nå skal jeg unne meg “me-time” med noen biter sjokolade.
Jeg trenger et pust i bakken av og til. Nå skal jeg sette meg ned, høre på vinden som blåser og bare nyte en kopp kaffe og sjokolade.
Et Premiumøyeblikk.  


Freia Premium kokos er virkelig blitt en favoritt. Saftig kokosfyll trukket med mørk sjokolade.
Til tider synes jeg mørk sjokolade kan bli noe bittert, men denne er fantastisk.
Her kan du se hele utvalget. Premium karamell og Premium pekan og havsalt kommer på en god andreplass.  Hvilken er din favoritt? :grin:


Kristine

16 kommentarer

Siste innlegg