KJOLE OG FYLT PAPRIKA


Jeg fikk flere henvendelser angående kjolen min som jeg hadde på meg i bryllupet på lørdag. 
Om jeg ikke kunne vise hele kjolen og hvor den var kjøpt. 
Her ser dere den :grin:  Jeg synes virkelig den er lekker!
Den er fra True Violet, kjøpt på Asos, men den er dessverre utsolgt nå. 

En litt morsom historie fra antrekket.
Fredag kveld fant jeg ut at jeg ikke hadde hvite sko. De har tydeligvis forsvunnet under flyttingen. Da tok jeg like så godt å malte de svarte pumpsene hvite med husmaling. Det er meg i et nøtteskall. Løsningsorjentert, men noen ganger litt korttenkt! Jeg var  redd for at det skulle se helt jævlig ut, men resultatet ble overraskende bra. Hvite pumps står likevel på innkjøpslisten nå!


Til middag i dag laget jeg fylt paprika. 
Det er så godt og nå var det alt for lenge siden sist!
Jeg laget dobbel porsjon, så har jeg mat til imorgen også. 

Fylt paprika
Til 2

4 paprika
400 g karbonadedeig
1 boks mais
1/2 rødløk
2 ss tomatpure
Salt, pepper, hvitløk- og chilikrydder
Ønsket mengde ost, jeg brukte ca 50 g Jarlsberg

Stek karbonadedeigen. Ha i mais, rødløk i biter, tomatpure og krydder. Rør godt rundt. 
Skjær toppen av paprikaene og ta ut innmaten. 
Ha blandingen over i paprikaene og topp med ost. 
Stek på 220 grader i 20 minutter.
Server.

Håper dere har hatt en riktig så bra pinsehelg.
Nyt siste del av mandagen og helligdagen!

Kristine 

15 kommentarer

Siste innlegg