DEILIG ETTER TRENING

Denne onsdagen startet jeg med en god treningsøkt. 
Morgentrening er noe jeg elsker, men ikke noe jeg gjør så ofte. Jeg er et skikkelig B-menneske! 
Note to myself: gjør det oftere!


Det ble en moro økt på skuldre, biceps og triceps.
– Skulderpress med stang
– Sidehev med manualer
– Franskpress med stang
– Biceps curl med stang
– Triceps pushdown


Etter trening spiste jeg dette deilige måltidet.
Sjokoladekrem toppet med puffet kamutt, bananbiter og sukringold og appelsin, plommer, jordbær og blåbær.
Godt med påfyll av proteiner og karbohydrater. 

Sjokoladekrem
150 g cottage cheese, 50 g philadephia (kan byttes med mer cottage cheese eller kesam), 20 g mocca-protein, 1 stor ss kakaopulver, 1 ss kaffe (kan sløyfes) og 1 ts sukringold
Mos alt godt sammen. Jeg brukte en stavmikser, men du kan også bruke en gaffel.
Server med en gang.
 

Kristine 

19 kommentarer

Siste innlegg