UKEN ER PLANLAGT

De siste ukene har vært hektiske. Noe jeg i grunn stortrives med, men det gjelder å ha en plan. Jeg føler ihvertfall at hverdagen går langt bedre om jeg har planlagt den på forhånd.
Forrige uke ble gjøremålene og postit-lappene til et rent kaos. Jeg hadde ikke noe system! Da ender jeg opp med å stresse istedenfor å kose meg. 
I dag stod jeg ekstra tidlig opp og planla uken :grin:

Planlegging er en av hovednøklene for å lykkes.
Sett av noen minutter til å planlegge uken din.
Ha en stor ukesplan tilgjengelig hvor du skriver ned:
– Ukens middager og gjerne også matpakker. Jeg skriver også en handleliste, slik at jeg har råvarer tilgjengelig.
– Når du skal trene og hva du skal gjøre når du trener.
– Jobbtider, eventuelt skoletider.
– Avtaler.


Jeg liker også veldig godt å skrive ned en to-do-list hver morgen, slik at jeg kan krysse av underveis utover dagen.
Med det så blir uken langt bedre og ikke minst; jeg får mye bedre tid!
Håper mandagen din har vært bra. Ha en strålende uke :grin: 

Kristine ♥ 

9 kommentarer
    1. V:
      Oj, på en eller annen måte klarte jeg å slette kommentar nummer 2 når jeg skulle svare den.
      Men ihvertfall, print ut. Det er super fint å ha hengene på kjøleskapet for eksempel 🙂

      Så hyggelig at pannekakene falt i smak, selv om du hadde annet pålegg. De smaker jo godt med alt 🙂

    2. Jane:
      Dagene mine varierer veldig. Jeg jobber daglig med firmaet mitt hvor jeg jobber som online coach, noen dager jobber jeg også på Nadine. Så er det mat, trening og søvn i hverdagen.

    3. Smart! Kan du lage et innlegg om en typisk dag i din hverdag? Hva du fyller den med? Døgnrytme, fritid, jobb?

    4. Jeg er kjempedårlig med struktur så har mye å lære der. Hvor fant du det fine skjemaet?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg