HYTTEKOS

Når regner stormer ned som verst ute, er det veldig deilig å sitte inne. Spesielt etter å ha vært en våt tur ute tidligere i dag.
Jeg slapper av på en helt spesiell måte når jeg er på fjellet. Det henger nok sammen med at her er det lite jeg føler jeg gjøre. Hjemme er det som oftest noe som henger over skuldrene mine som to do-listen min ser at jeg burde gjøre. Her oppe derimot, får jeg senket skuldrene helt og gjør akkurat det jeg føler for.

Nå er det tid for hyttekos :grin: Elle, iskaffe, sjokolade, plommer og nøttifrutti foran peisen. Da koser jeg meg virkelig! 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg