IKKE DÅRLIG VÆR

Bare dårlige klær.

Ja, hva skal jeg si. Da jeg dro opp på fjellet, hadde jeg ikke akkurat forventet at det skulle regne uavbrutt alle dagene vi er her. Denne frøkna tok ikke med seg regntøy. Noe jeg i ettertid innrømmer at var noe korttenkt!
 
Det finnes ikke dårlig vær, sier dem, bare dårlige klær. Denne gangen var det både dårlig vær og dårlige klær!
Jeg begynte å bli litt rastløs etter for mange dager med innekos på hytta. I dag måtte jeg trosse været og tok meg en god fjelltur. Jeg fant heldigvis en regnjakke (som var et par hakk for stor) og trasket ut i regnet. 
Da jeg var tilbake en drøy time senere var jeg bokstavelig talt gjennomvåt.
Våt eller ei, deilig var det :razz: Det er noe helt eget med fjelluft og -natur.  Ikke en levende sjel å se, bare fjelltopper, mose, snø – ja, det er fortsatt en del snø her, bekker, og noen få fugler som kvitrer i vei. Det kaller terapi for kropp og sjel!
Nå skal jeg tenne i peisen og få varmen igjen.
Håper du har en god fredag!

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg