HVILEPAUSE

For et vær vi har hatt de siste dagene!
Dagene mine har bestått av dobbel jobb denne uken og jeg har måtte tilbringe timene inne. I dag hadde jeg endelig fri og hadde håpet på like strålende vær som vi har hatt de siste dagene.
Jeg gikk ut på verandaen allerede klokken ni i morges. Nøyaktig en time senere var solen dekket av skyer. Da ble min ‘chille i solen’-dag til en ‘ah, jeg får vel vaske litt’-dag. Nå sitter jeg her med en skinnende ren leilighet, det føles så deilig :grin: og skal til å ta meg en liten hvilepause før kveldens festligheter og sosialt står får tur. 


De norske jordbærene er knall gode. Ja, de er forholdsvis dyre, men jeg synes de er verdt hver krone! Hver bit oser av smak og sommerfølelser. 
Norske jordbær, moreller, blåbær, iskaffe og shapeup står for tur nå.
Ha en herlig fredagskveld!

Kristine  ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg