MINT CHOCOLATE CHIP

Jeg har følt at jeg har ventet veldig lenge på boksen med Questbarer som jeg bestilte fra iHerb. I dag kom den endelig! 
Jeg var litt skeptisk til å bestille en hel boks av den nye smaken Mint chocolate chip, da jeg har hørt veldig blandede meninger om denne. Men jeg måtte jo prøve!

Bestiller du på iHerb må du gjerne bruke min kode OKE701.
Da får både du og jeg rabatter.

Jeg skal være helt ærlig og si at jeg er skuffet!
Smaken er rett og slett litt rar. I hvert fall etter mine smaksløker. Jeg liker de store bitene av både mint og sjokolade, men jeg synes at stevia smaken kommer for tydelig frem og at det derfor blir en merkelig bismak i hele baren. 


Nå skal det sies at smaken er som baken. At du og jeg kanskje har helt forskjellige smakspreferanser.
Min venninne Linda, mener at dette er den nest beste Questbaren. Hennes favoritt er White chocolate raspberry. Jeg derimot, vil rangere både Mint chocolate chip og White chocolate raspberry langt ned på listen. Mine favoritter er nemlig Chocolate chip cookie dough, Cookies ‘n cream og Cinnamon roll – jeg klarer ikke bestemme meg for hvem av disse jeg liker aller best. 
Jeg kommer ikke til å bestille denne igjen!
Hvilken er din Quest favoritt? :grin:

Kristine ♥

24 kommentarer

Siste innlegg