HEI HEI


Hei dere.
Jeg titter bare innom for å si hei og ønske dere en riktig god helg!

Her nede er livet rett og slett fantastisk deilig :grin: Det er trettisyv herlige varmegrader, noe jeg elsker – jeg kan ikke få nok varme, og livet går sakte og rolig. Akkurat nå sitter jeg å koser meg på en cafe med et glass vin og pcen på fanget. Hvert øyeblikk går turen til hotellet for en dusj og klesskifte, før vi skal ut å spise.
Jeg kommer med en full oppdatering fra turen når vi er hjemme igjen. Håper alt står bra til hjemme i Norge. Vi snakkes!

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg