LØPETUR


Tights fra 2XU – denne // T-skjorte fra Under Armour – denne

Har du du hatt en god treningsøkt i dag? Jeg har hatt en herlig løpetur!
Løping er noe jeg virkelig er glad i, men mine kroniske skader holder løpeøktene tilbake. Da setter jeg så ekstra pris på de få gangene jeg får løpt. Det er virkelig en sann glede og jeg nyter hvert sekund :grin: 

Det ble en slags intervalløkt som så slik ut:
– 0,5 km oppvarming
hastighet 10 km / t
– 1 km løping
hastighet 12 km / t
– 1 km jogging
hastighet 10,5 km / t
– 1 km løping
hastighet 12 km / t
– 1 km jogging
hastighet 10,5 km / t
– 1 km løping
hastighet 12 km / t
– 0,5 km nedtrapping
hastighet 10 km / t

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg