ENKEL MIDDAG OG DESSERT

Mat og drikke må man ha, eller hva?!


Jeg hadde en god styrkeøkt i dag også. Det ble en fullkroppsøkt ala gårsdagens trening.
Etterpå bar det hjem til middag. Jeg var skikkelig sulten! Da ble det noe raskt, enkelt, sunt og godt.


Hjemmelaget burger med jarlsbergost, bacon, løk, tomatskiver og salat. 
Middag gjort på fem minutter!
Jeg klemmer karbonadedeig sammen til burgere, har over salt og pepper, og steker i pannen et par minutter på hver side. I mellomtiden ordner man resten.


Til dessert ble det en skål med is, jordbær og Paúluns müsli. 
Jeg har en (dårlig) vane med noe søtt etter middag. Som regel går jeg for de sunnere variantene som frukt, bær, proteinbar eller sunnifisert bakst, men jeg skal ærlig innrømme at det også blir en sjokoladebit eller litt is noen ganger i uken. Har du lyst har du lov! 

Håper dagen din har vært bra så langt. Ha en god torsdag videre :grin:

Kristine  ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg