IKKE ETTER PLANEN

I dag hadde jeg egentlig tenkt til å skrive et sprudlende ´ny uke´-innlegg. Jeg har nemlig gledet meg så til denne uken med full jobb og studiestart. Almanakken er fylt opp og treningsplanen er skrevet ut. 


Slik blir det altså ikke.
Jeg ligger hjemme i sengen, snufser, syter og hoster. Influensaen har slått meg over ende. Det var ikke etter planen! 


Da er det bare å gjøre det beste ut av situasjonen.
NetFlix holder meg med selskap. I tillegg har jeg noe godt å sette tennene i som trøst Questbar, norske deilige bringebær, plommer, Ben & Jerrys og Coco pro kokosvann.
Coco pro er kokosvann med tilsatt protein. Den har vært en favoritt i hele sommer. Knall god og veldig forfriskende! 

Jeg håper du er frisk og rask :razz:  Måtte uken bli god, influensa eller ei!

Kristine ♥

22 kommentarer

Siste innlegg