ELLOS FAVORITTER

De aller fleste av dere har nok allerede hørt om Ellos. De har svært mange merkevarer innenfor både mote, skjønnhet, sport og interiør. 
Jeg har forbundet Ellos med en godt voksen stil. Det siste året har de derimot gjort store grep, hvor de har fått en mer ungdommelig stil og blitt mer trendy. 

Nå finner du mye kult hos Ellos.
Du som leser min blogg får nå 30 % på en valgfri vare av Ellos sine varer og fri frakt. Dette gjelder alle kunder ved bruk av koden 325405.Er du derimot ny kunde hos Ellos får du 40 % rabatt på en valgfri vare av Ellos stortiment, i tillegg til  fri frakt.
Under kan du se mine favoritter både når det gjelder hverdag og trening. 
Håper du finner noe som frister!


Mine favoritter til trening:
1: Fia capri   //   2: Millie topp //   3: Sports bh   //    4: Alicia topp   //   4: Løpejakke    //   6: Faith genser   //   7: Jenny tights

Mine favoritter til hverdags. 
1: Skinnbukse   //   2: Oversized skjorte   //   3: Sandaler   //   4: Buksedress   //   5: Jakke med perlebroderier   //   6: Skinnsekk   //   7: Sneakers 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Det har jeg ikke fått med meg. Har tenkt at de er gammeldags. Takk for tipset 🙂 Her var det mye fint.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg