LESESØNDAG


I dag har jeg hatt en produktiv lesesøndag. 
Pensum er stort, men samtidig veldig interessant. Da er det heldigvis ikke så vanskelig å få seg selv til å lese på en søndag. 


Med rosiner, kaffe og Questbar blir lesingen med en gang mer spenennde og effektiv. 
Chocolate chip cookie dough er favorittsmaken min. Dette er den siste baren, så nå må jeg bestille mer. Note to self! 

Det blir en times tid lesing til. Deretter blir det en rolig søndagskveld med god biffmiddag og film.
Håper du har en god søndag og at du får ladet opp til mandag. Imorgen venter en ny og fantastisk uke :grin:

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Maria:
      Beklager det Maria. Det går noe fort for seg til tider og da blir det ført noen skrivefeil. Jeg skal forsøke å bedre meg 🙂

    2. Jeg har kommentert det før, vær så snill å rette skrivefeilene dine;) Du sier vel ikke lese søndag, i to ord? Du er så søt og glad at jeg må lese bloggen din, selv om feilene skjærer i øynene!
      Mandagsklem:)

    3. Så flink du er, Kristine 🙂 Det er en del å lese på sykepleien, men det går helt sikkert strålende.
      Masse lykke til :)!!

    4. Hei:) Jeg begynte også på sykepleien i år. Har du noen tips eller ting du gjør når du leser/har lesedag? 🙂

    5. Høres ut som en perfekt søndag ! Selv har jeg brukt søndagen på litt planlegging og en liten treningsøkt sammen med kjæresten. Planen var biffmiddag her i hus også. Men nå ender vi opp med å bestille pizza isteden, haha! Ta gjerne en titt innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad. Ønsker deg en super søndag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg