TRENINGSØKT & TRENINGSPLAN

God mandag sprekninger!
Denne frøkna var ufattelig fornøyd med treningsøkten denne mandagen! Jeg må nesten le av mitt eget glis  :mrgreen:
Det har vært en helt fantastisk helg med mye sosialt, hygge og god mat. I dag følte jeg meg uthvilt, frisk og rask. Det kriblet i kroppen etter å komme meg på trening! 


-Stangroing
-Utfall
-Benpress
-Benkpress
-Facepulls
-Pull trough
-Franskpress

Jeg var om mulig, enda bildere etter økten. Her snakker vi ren glede!


Slik ser altså treningsplanen ut denne uken. Ja, jeg gleder meg til alle de kommende øktene. 

Ønsker dere en herlig uke. 
Husk at du selv er ansvarlig for å fylle dagene med glede, smil og solskinn! 

Kristine ♥

7 kommentarer
    1. Jeg kan ikke tro at du har gått et helt år uten trening! Du ser mer trent ut enn mange som har trent i flere år! 😮

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg