TIL KVELDS

Da er denne mandagen snart vel overstått.
Håper du har hatt en riktig så bra start på uken!


Etter forelesning, hadde jeg en god styrkeøkt.
Jeg har et elsk – hat forhold til frontbøy, men i dag stod det bøy på planen. Da er det bare å bite tennene sammen og få det unnagjort. Jeg vet jo at jeg alltid får en herlig mestringsfølelse etterpå! Å, det var så deilig etterpå!

Dagens styrkeøkt så slik ut:
-Frontbøy
4 sett * 6 -8 repetisjoner
-Hip thrust
3 sett * 8 repetisjoner
-Lat pullover
3 sett * 10 repetisjoner
-Nedtrekk
3 sett * 8 repetisjoner
-Militærpress
3 sett * 8 repetisjoner


Nå skal jeg sette meg ned med kveldsmaten og se en epiosde av Jericho før det blir dusj og tidlig i seng. 
Til kvelds ble noe som enkelt som knekkebrød med smørost, kalkunskinke, tomat og Jarlsberg-ost, et eple og havregrøt toppet med sukkerfritt jordbærsyltetøy, kesam, kanel og sukrin+.
Nei, nå får jeg spise mens grøten er varm!
God natt når den tid kommer :razz:

Kristine 

8 kommentarer
    1. Utrolig inspirerende blogg du har her! 😀 Så ut som et strålende kveldsmåltid! 😀
      Sjekk gjerne bloggen min hvis du har tid og lyst! Ha en flott dag! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg