TAKK, HODETELEFONER OG MAT

Først og fremst, tusen hjertelig takk for alle herlige hilsener her og på mail i går. Dere får meg stadig vekk til å smile ♥ Takk, takk, takk.
Jeg forsøkte å gjøre dagen så normal som mulig. Det ble noen tårer på ettermiddagen, men kvelden ble i grunn nok så bra. Jeg fikk servert sushi, som dere kanskje så på instagram @dedicationkristine, og hadde godt selskap.
Det å være sammen med noen og å prate om tanker og følelser , hjelper virkelig. Dette er mitt beste tips, både til meg selv og til andre som sliter med sorg eller andre vanskeligheter; del det med andre!


Jeg kjøpte meg nye hodetelefoner på søndag, da mitt gamle begynte bare spiller musikk på ett øre. I dag kom det i posten!
Dette kjøpte jeg til under to hundre kroner hos Siba. 
Hodetelefoner som trenes med går ofte lett i stykker ettersom de blir våte og de blir herset med på trening og mens de ligger i treningsbaggen. Jeg har ved flere anledninger hatt dyre hodetelefoner, men de går jo like fort i stykker som de billige! Lyden på disse jeg kjøpte nå er bra, samtidig som de er behagelige å ha på og de ser helt ok ut. Jeg føler virkelig at jeg har gjort et kupp! 
Og, nei. Dette er ikke sponset eller noe slik noe. Jeg ønsket kun å dele det rimelige kjøpet med dere da jeg er veldig fornøyd. Kanskje noen flere trenger nye hodetelefoner? 

Med nye hodetelefoner og musikk i begge ørene var det klart for trening :grin: Juhu!
Jeg hadde en god styrkeøkt som så slik ut:
– Stående roing
3 sett * 8 repetisjoner
-Benkpress med manualer
3 sett * 10 repetisjoner
– Utfall i smith-maskinen
3 sett * 8 repetisjoner
– Rack chins
3 sett * 8 repetisjoner
– Pull throug
3 sett * 12 repetisjoner
– Face pull
3 sett * 9 repetisjoner


Som vanlig ble jeg veldig sulten etter treningsøkten. Da bærer det rett hjem til mat.
Middagen ble hvitløksstekt biff og søtpotetmos med erter. 
Erter og søtpotet var en knall god kombinasjon, det skal jeg desidert bruke igjen! 


Start med søtpotetmosen. 
Del poteten/e i fire og kok til de er møre, i cirka 10 -15 minutter avhengig av størrelse. Ta så av skallet på bitene og mos dem sammen med salt, pepper og gjerne en liten klatt crème fraiche. Rør til slutt inn erter. 
Biffen krydrer du med salt og pepper. Ha en klatt smør i pannen og legg i noen hvitløksfedd. Stek biffen 1 -2 minutter på hver side på høy varme. 
Server.
Dette er knall god mat. Perfekt på lillelørdag!

Håper dagen din har vært bra.

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Karine:
      Da er det sikker på at du får et godt kjøp. Er så irriterende å kjøpe noe som ikke er bra. God torsdag 🙂

    2. Trenger nye hodetelefoner så der tipset passet bra nå 🙂 God lillelørdag til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg