IHERB

Tidligere i dag hentet jeg en pakke fra iHerb med mye godt!


CarRite proteinbar i smaken cookie dough
denne har jeg ikke testet før, vet bare at den er sukker- og glutenfri. 
Xanthan Gum
en fin erstatning til fiberhusk og mye rimeligere. Fungerer som et fortykningsmiddel og i bakst gjør den deigen mer smidig og saftig. 
Coconut chips 
denne overtrukket med kakao er bare så god. Brukes som snacks, eller som topping på for eksempel havregrøt eller kesam. 
RawMio pålegg
et rått nøttepålegg med naturlige ingredienser i smaken almond chocolate chip cookie dough. Denne har jeg ikke prøvd før, gleder meg til å smake senere i dag!

Til og med 30 september, altså ut onsdag, er det forresten tilbud på frakten hos iHerb. Uansett hvor mye pakken din veier koster det nå $ 8 for DHL Express, denne blir levert på døren og du får pakken i løpet av 3 -5 dager. Airmail koster 4 $ uansett hvor mye pakken veier, her henter du pakken på posten og det tar som regel omtrent 14 dager.
Juhu! Jeg benytter meg alltid av anledningen når det er frakttilbud.
Bruk gjerne koden min OKE701, da får både du og jeg rabatter :grin:  

Kristine ♥

15 kommentarer
    1. har forresten ikke prøvd cookie dough, men blåbærmuffins, karamell og barnan er himmelske

    2. Hei vil bare si at flere av de barene er sinnsykt gode, eneste som ikke er god er s`mores som smaker papp og ekkelt. prøv banana nut – den er superb!

    3. Lene,21:
      Som jeg skrev over var de ikke spesielt gode. Jeg kommer til å spise de opp, men trolig ikke til å bestille de igjen. Ville heller testet noen andre barer da. Disse er litt tamme i smak og har en kunstig ettersmak. Kjøp noen andre 😉

    4. Hei Kristine! 😀
      Kunne du tatt en review på de nye barene? 🙂
      Evnt. at du bare nevner dem i ett innlegg, hva du syns om dem når du har fått prøvd dem?
      Har selv vurdert å bestille dem, men usikker på hvordan der er.
      Ha en fin uke, og snart helg! 🙂

    5. CarbRite proteinbaren smaker ganske kunstig cookie dough. Ingen rebuy for min del 😛 Holder meg til Quest Nutrition sin jeg ^^

    6. Maria:
      Alltid kjempe hyggelig med en lang kommentar Maria 🙂
      Jeg har smakt cookie dough baren nå. Den var ikke veldig god, helt ok. Synes den var litt tam i smaken rett og slett. Og kanskje litt kjedelig i konsistensen.

      Da skal jeg prøve de barene. Er alltid deilig å ha noen barer tilgjengelig. Tusen takk for tips 🙂

    7. Kan du gi en liten headsup når du har smakt de doctor´s carbrite barene og hva du synes?:)
      Har smakt dem i chocolate mint (?) og smores som var helt ok, men litt spesiell ettersmak..
      Også smakt frosted cinnamon bun, og den likte jeg ikke, til tross for at jeg vanligvis elsker kanel..
      Anbefaler å prøve pure protein sine barer; Er billige, 20g protein, og ok næringsinnhold! Chocolate peanut caramel og chocolate deluxe er veldig gode! (De eneste jeg har smakt da hehe) Tror noen av de dessverre inneholder litt sukker da.. 🙁
      Vil også anbefale think thin barene, som også inneholder 20g protein (Det finnes to størrelser da) Har bare prøvd chunky peanutbutter som var god!
      Weider sin chocolate bar er også veldig gode! men de er ganske dyre, så var egentlig bare heldig når jeg kjøpte dem på salg da..
      Ble litt lang kommentar, men kjekt å gi litt tips, hvis du som meg er glad i barer og vil variere litt fra questbars (Som forøvrig er best!) 🙂

    8. Maren:
      På mailen står det:

      Dear iHerb Customer in Norway,

      Starting today, until September 30th, enjoy the following flat shipping charges:

      Flat $8 DHL Express, regardless of how much you order.
      Flat $4 Airmail.

      ____
      Da er det jeg som har misforstått. Airmal koster bare $4 om den veier under 1,8 kg. Beklager.

    9. Maren:
      Jeg har fått en reklame mail fra iHerb hvor det står dette frem til og med 30 september. Så merkelig at du ikke kan velge det! Mailen sier noe annet!

    10. Caroline:
      På mailen jeg har fått fra iHerb står det at uansett vekt koster det nå fire dollar frem til 30 september.

    11. Hvordan får jeg valgt airmail uansett vekt? Når jeg går i handlekurven for å fullføre orderen, så står det at den er for tung for airmail. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg