MINUS 15 PROSENT

Hei herlige lesere. God søndagsmorgen!
Håper helgen har vært bra så langt.

Jeg titter bare innom for å ønske dere en super søndag og gi dere et lite tips.
I dag har GetInspired – 15 % på hele nettbutikken.
Da kan man gjøre et kupp!

Som dere vet, er jeg veldig glad i treningsklær og handler jeg ofte her. Stay In Place Power sports bhen og Röhnisch Shape Lydia tightsen er to av mine favoritter.
Det er disse jeg har på meg på bildet.

Her er noen av mine favoritter fra salget:
1: Kari Traa Louise Jacket   //   2: Treningsdagbok   //   3: Kari Traa Longsleev   //   4: Nike Free   //   5: Röhnisch Shape Lilli 7/8 “Anti-Shake” Tights   //  6: Asics Gel   //   7 : Kari Traa Longsleev   //   8Adidas Yoga Tights   //   9: Nike Pro Tank   //   10: Casall High Performance Bra

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg