LØFTET VEKTER IGJEN


Tilbake fra ferie og tilbake på trening. I dag har jeg løftet vekter igjen!
Det føles ekstra deilig å komme seg på trening når man har hatt noen dager fri. Jeg har savnet styrketreningen. Det føltes så godt med en god økt igjen  :grin:
Jeg kjørte en fullkroppsøkt med markløft, utfall, nedtrekk, skulderpress og roing. Klassiske og effektive øvelser. Det er en stor sjanse for at jeg blir støl imorgen. Deilig! 


Nå er det middagen som står foran meg. Svin indrefilet og tomatsalat. 
Tomatsalat er noe jeg har spist mye av de siste ukene. Det er så godt! I tillegg er det raskt å lage og passer til nesten alle typer kjøtt, fugl og fisk. Jeg laget en stor porsjon i dag slik at jeg har til flere dager. Salaten holder seg 3 -4 dager i kjøleskapet. 


Krydre svinefileten med chili, salt, pepper og paprikakrydder. Jeg bruker hånden til å smøre krydderet godt inn i fileten. Stek i ovnen på 160 grader til steketermometeret viser 68 grader. Dette tar mellom 20 -30 minutter avhengig av størrelsen på kjøttstykket. 
Til tomatsalaten skjærer du opp tomat i biter. Bruk gjerne forskjellige typer tomater. Legg tomatene i en bolle. Ha i rødløk i skiver og revet mozzarella. Bland inn basilikum, gjerne frisk men jeg brukte tørr, litt sitronsaft, salt og pepper. 
Server og spis!

Nå skal jeg spise opp middagen min sammen med NetFlix.
Håper onsdagen din har vært bra!

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Ferie er digg, men hverdagen er best i lengden. Trenger en ferie i blant for å påminnes hvor godt det er med rutiner.
      Middagen så utrolig god ut! Ha en fin ukeslutt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg