SØNDAGSKVELDEN

Nå har helgeroen senket seg og jeg er klar for å ta søndagskvelen med storm!


I går fant jeg disse to nyhetene i butikken, og de ble selvfølgelig med hjem!
Har du smakt dem? Jeg synes begge variantene hørtes fantastisk gode ut, jeg elsker jo is!
Nå skal jeg sette meg ned i sofaen, spise is og lade opp til en ny uke. Det er søndagskvelden sin det :grin: Da våkner jeg forhåpentligvis uthvilt og full av energi imorgen! Håper du gjør det samme.  
Nyt siste rest av helgen.

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Sara:
      Jeg tenker ikke så mye på det. Kalorier gir jeg blanke i. Det er kroppen min som vet best, ikke en kalorikalkulator! En balansert livsstil for meg er at jeg kan spise en sjokoladebit på en onsdag om jeg vrikelig føler for det, unne meg kake i et bursdagselskap og nyte det jeg ønsker i helgen. Hvor mye jeg spiser avhenger av hvor mye jeg har lyst på. Noen ganger forsvinner to isbokser, mens andre ganger holder det med en skål.
      Det viktigste er å nyte når man først spiser. Ikke la dårlig samvittigheten styre med smake og nyte.

      Det høres i grunn ut som om du har et ganske så komplisert forhold til kropp og mat. Får du noen form for hjelp med dette? Jeg vil anbefale at du prater med noen. Du skal ikke ha det slik. Livet er en glede. Ikke bruk negativ energi på kropp. Jeg har vært der selv, spiseforstyrret i mange år, og det er så mye bedre når man slipper ut av det mønsteret.
      Ta vare på deg selv.
      God klem <3

    2. Ikke smakt disse 🙂 Spiste vanlig vaniljeis i går…tror jeg skal ta litt nå også :)) Takk for tips om is…og fin kommende uke :))

    3. Mmm! Så nydelig ut!
      Hvordan er ditt forhold til kropp og utskeielser? Har jobbet meg ut fra et dårlig forhold til mat med ekstrem telling av kalorier, lite mat og mye trening. Var kjempe tynn og nektet meg ALT av godsaker.
      Begynte sakte meg sikkert å tørre å spise mer vanlig mat (brød, ris, pasta, saus etc) og har et avslappet forhold til det, sålenge jeg vet jeg spiser OK mengder (2000 kcal +/-). MEN, syntes det er vanskelig å unne meg søtsaker/godis/is/boller etc uten å føle at det ødelegger, fører til vektøkning osv.
      Har siden sommerferien begynt å tillate meg en dag i uken med det jeg vil ha. Går mye i smågodt (sjokoladefamilien!!!mmmm) og is. Spiser den mengden jeg føler for, uten å tenke på moderasjon. Kan godt bli en stor skål godis eller en hel boks is. MEN føler meg alltid dårlig dagen etterpå, og ser en jente som har lagt på seg masse i speilet ….
      Uff..
      Hvordan er din balanse? Hvor mye spiser du når du seier ut? Du har jo en flott figur, slank og muskuløs!
      Elsker bloggen <3
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg