IHERB

Tirsdagsglede – å hente en stor pakke fra iHerb med masse godsaker!


Questbar cookie dough
Trenger jeg å si mer. Denne kjøper jeg jo hele tiden!
RawMio sjoko- og nøttepålegg
Dette har jeg fått helt dilla på. Rått nøttepålegg med smak av sjokolade og cookie dough. 
Cacao nibs
Små rå kakaobiter fulle av næring, som jeg bruker på havregrøten eller over kesamen, og som snacks. 
Coconut chips
Disse er supergode! Kokosflak med sjokoladesmak. 
Wild salmon
Vill laks på boks. Til matboksen er jeg veldig glad i enkle varianter og da er denne helt super! 
Butternut squash purre
Altså gresskarpure. Super i bakst!
Rice thins
Tynne riskaker. Digger de!
Atkins nonstop
Det var disse jeg brukte i denne kaken på søndag. Også gode som snacks.
Glutenfritt bakemel
Dette har jeg ikke brukt før. Melet består av en blanding av flere meltyper. Jeg tror dette skal bli bra å bake med. 

Denne gangen bestilte jeg alt i en pakke. Som jeg har nevnt før, lønner det seg ikke grunnet tollen.
Normalt bestiller jeg flere små pakker. Da passer jeg på at prisen inkludert frakt er under 350 norske kroner. Bruk for eksempel valutakalkulator her. I tillegg prøver jeg å passe på at vekten på pakken er under 1814 gram, da blir frakten billigst. 
Husker du på disse to tingene; pris og pakkens vekt, er det bare å handle i vei :grin:
Bruk gjerne koden min OKE701, da får både du og jeg rabatter.

Kristine ♥

11 kommentarer

Siste innlegg