DENNE FREDAGEN


Denne fredagen har jeg blant annet testet den nye Greske yoghurten med epler og kanel. Den smaker høst! 


Jeg har fått påfyll på vippene mine hos Marylin Studio
(sponset behandling)


Blir det ikke fint?
Jeg er virkelig super fornøyd med kashmir vippene! En månedstid har jeg hatt de nå og de ser naturlig og delikate ut, samtidig som de har holdt veldig bra. Jeg føler meg så fresh og fin, selv når jeg akkurat har våknet!


Denne fredagen har jeg laget karamelliserte nøtter. Planen var egentlig å bruke de i en kakeoppskrift senere, men de var så gode at de forsvant på en – to -tre! 
Dette er virkelig super enkel, sunn og kjempe god snacks.

Karamelliserte nøtter

100 g av ønsket mengde nøtter, jeg brukte pekannøtter
3 ss sukringold

Hakk nøttene grovt å legg de utover en bakplate. Strø over sukringold.
Stek på 175 grader i 10 -12 minutter. Pass på at nøttene ikke svir seg underveis. Avkjøl og nyt!


Jeg har jeg akkurat vært på trening. Denne fredagens styrkeøkt var ikke av den beste sorten, men jeg gjennomførte. Ikke alle økter kan være like bra! I dag ble det benpress, leg extension, roing, sidehev og benkpress.
Nå skal jeg sette meg ned i sofaen med sushi og nyte fredagskvelden!

Håper du har en herlig kveld.
Jeg ønsker deg en riktig god helg :grin: 

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg