OVERRASKELSESPAKKE

Hei herlige mennesker!
Håper torsdagen har vært bra. Det har absolutt min vært så langt.
Dere vet jo at jeg elsker å få pakker. Men det jeg liker aller best, er når jeg får pakker som jeg ikke har noen anelse om kommer. Det gjorde jeg i dag – en overraskelsespakke fra FitnessGuru :mrgreen: 

One bake
Et smaksnøytralt proteinpulver laget spesielt for baking. 
One Whey med vanilla white chocolate
Whey protein med 23 g protein per porsjon og 10 g essensielle aminosyrer. Denne smaken har jeg faktisk hatt før og den er knall god! Den er veldig søt og god, og er perfekt i pannekaker!
One whey proteinbar i smakene gingerbread og chocolate crisp
En glutenfri proteinbar med 17 g protein per bar. 
One heat
En fettforbrenner med blant annet grønn te, ingefærekstrakt og rosenrot. 

Siden jeg en ganske nyskjerrig og utålmodig, måtte jeg åpne den ene proteinbaren med en gang. Valget falt naturligvis på pepperkakesmaken. Jeg tror alle julemagasinene og all julemarsipanen som har begynt å komme i butikkene, påvirker meg! Baren hadde en veldig kraftig smak av pepperkake og minte meg om pepperkakedeig. Julefølelsen kom snikene, nå gleder jeg meg til jul!
Gleder meg til å kose meg med resten av pakken. Det blir desidert noe deilig bakst ut av dette.

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg